http://www.telegraaf.nl/buitenland/66384571/Spaans_meisje_overlijdt_in_achtbaan_Disneyland.html?p=8,2 Dit vind ik dus eigenlijk niet zo heel erg raar. Ik heb migraine en ik krijg in de python soms al bij de eerste looping een black out... Dus die achtbanen doen iets met je hoofd wat niet goed is! Oke, het is wel eng hoor, maar denk dat je soms ook moet oppassen als je in achtbanen gaat of je er wel in kunt (ik durf niet in achtbanen met te veel g's ivm die black outs. Vraag me wel af of ze ooit in de telegraaf nog eens de uitslag van het onderzoek plaatsen. Vast niet.
Persoonlijk vind ik die achtbanen super, krijg er nooit genoeg van! Maar ik ben me er wel van bewust dat er altijd iets kan foutlopen met die dingen, niet zozeer op medisch vlak. Als je weet dat je een hartpatiënt bent, kruip je daar niet in, maarn iet iedereen weet dat van zichzelf. Hoe ouder ik word, hoe meer ik nadenk over de technische kant van die dingen. Zou niet graag een uur ondersteboven willen hangen. En nadat ik Final Destination 3 heb gezien.. Toch blijf ik erin gaan en elke keer klopt mijn hart enorm in mijn keel, van de schrik dat dat ding van de rails zou kunnen vliegen.. Maar het geeft zo'n leuk gevoel..
Kan vanalles zijn natuurlijk. De vraag is, had ze die dag al in achtbanen gezeten? Was ze niet goed voor ze erin kroop? Kan echt vanalles zijn denk ik. Technisch zal het niet zijn..
Ik heb vorige week nog in deze RollerCoaster gezeten! Hij is erg gaaf. Hij gaat op de muziek van AeroSmith en is volledig in het donker. Tijdens de hele rit heb je flitslichten van neonlampjes. Ik moet zeggen, ik vond hem geweldig, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze bijvoorbeeld niet goed tegen die flitslichten kon. Mensen met epileptie mogen er ook niet in, zij kunnen ook niet tegen die flitslichten. En het flits echt heel snel...
Ik heb ook in de achtbaan gezeten en ik ga er NOOIT maar dan ook NOOIT meer in! De manier waarop je die achtbaan beleefd is gewoon niet normaal meer! Doe mij maar de 'normale' achtbanen.
Nou ik ga dus ook bijna nergens meer in,hoe dat komt weet ik niet.Toen ik jonger was ging ik echt overal in,ik had zelfs een pasje van de efteling dus ik kon er geen genoeg van krijgen. Ik denk ook dat je je bewust word van de gevaren,ik denk heel erg veel van nou het kan ook kapot gaan stel je voor dat ik erin zit. Als ons dochtertje ergens in wil(nog niet in de snelle atracties)dan gaat manlief meestal wel mee want ik word ook tegenwoordig snel misselijk in alles wat draait. Maar wat dat meisje betreft je zal het toch maar meemaken bha afschuwelijk gewoon,zal ze meschien toch niet al iets gemankeert hebben,er gaan toch wel heel veel mensen in zo'n achtbaan niet dan. groetjes jeslin
tja de spanning en de opwinding maar het geflist van de lampjes kan ook epileptie veroorzaken. dat kan het ook bij het spelen van een computerspel schijnt
Ik vind achtbanen geweldig... Maar betreffende rollercoaster is er één , de eerste, waar ik hondsberoerd werd 5 minuten nadat ik eruit kwam ( de rit was geweldig) ik kreeg viel bijna flauw, had pijn. werd misselijk ...ga ik ook nooit meer in. En ik had nog wel zo genoten van de rit zelf. Het was echt mijn lichaam dat er niet tegenkon. Nou had ik wel een paar gekneusde ribben en bleek er eentje waarschijnlijk gebroken, kunnen de G krachten zijn geweest dier erop drukten natuurlijk. Vnawege mijn sprot heb ik wel vaker dergelijke blessures, dus ik let daar nooit zo op.
Jeetje, eng verhaal zeg. Wij zijn vorig jaar in Eurodisney geweest en mijn man en dochter zijn er zelfs een aantal keer in geweest omdat ze het zo leuk vonden. Ik ging er niet in omdat ik zwanger was. Wel erg hoor.
Sjonge wat erg ... Ik ben ook DOL op achtbanen, kan er geen genoeg van krijgen... maar ik heb me altijd al voor kunnen stellen dat dat nou niet helemaal goed voor je hoofd moet zijn...
Dat geflits lijkt me idd ook niet goed. Het moet wel een keer fout gaan als ze die dingen steeds spectaculairder willen maken.
Wow,heftig! Ik heb een hekel aan achtbanen en kan er echt niet tegen. Kom er groen en geel uit haha. Heb t filmpje ook ff bekeken dat onder het bercht staat op die site en vond m wel heavy eraan toe gaan die achtbaan!
bah.. het zal je kind maar wezen.. of je zal er maar naast zitten. Maar misschien had ze onderbewust wel een aandoening waar ze niets van wist..