dankje! we gaan gewoon weer verder. zijn er meiden die ook al meer dan 1,5 jaar proberen zwanger te worden en het maar niet wil lukken? groetjes marian
ja wij proberen het ook anderhalf jaar. wij zijn al naar de huisarts geweest en mijn vriend heeft zijn zaad ingeleverd en er waren wel zaadjes aanwezig, maar wel erg weinig. nu moet hij opnieuw zaad heen brengen en daarna gaan we naar de gyno. liefs san.
oh wat vervelend! en ben jij ook onderzocht dan als ik dat mag vragen? hoelang zijn jullie al aan het proberen dan? groetjes marian
ik ben nog niet onderzocht. ik gebruik wel de persona (ovulatiecomputer) en kan zien waneer ik mijn eitje krijg en word dan ook 14 dagen erna ongesteld. en ik heb een vrij normale cyclus tussen de 24 en 28 dagen. maar zodra de uitslag bekend is van de volgende testen gaan we naar de gyno en dan zullen ze mij ook wel onderzoeken. maar mijn huisarts zei al als je gewoon ongesteld word is er waarschijnlijk niks met mij aan de hand en ook omdat ik elke maand mijn eitje spot op de persona. wij zijn bezig om zwanger te raken sinds vorig jaar januari. liefs san.
Wij zijn ook anderhalf jaar bezig. Eerst hoorden we dat mijn vriend geen zaad had. Later toch een beetje en het wisselt de ene keer heel veel de andere keer heel weinig. Nu toch al 2x iui mogen doen maar vanwege slechte zaadkwaliteit gaan we nu in september voor icsi...
hoi, wij zijn ook al anderhalf jaar bezig. Mijn man heeft zijn zaad al laten testen, en was goed genoeg. Wel veel afwijkende cellen maar goed genoeg. We hebben deze cyclus een samenlevingstest gehad. Deze was negatief, al het zaad was dood. Daar schrokken we wel even van. Nu bleek dat we/ze de ovulatiedag niet goed hadden ingeschat, en ik kreeg anderhalve à 2 dagen later mijn ei dan verwacht. Ik heb nog gebeld naar de gyn, en ze zei dat dat goed de reden kan zijn van de uitslag. Dus misschien valt het wel mee. Volgende ronde weer zo'n test, alleen dan iets later. Ik heb ook bloed geprikt gisteren om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonde. Kan ik morgen voor bellen. Zo, een heel lang verhaal, met uiteindelijk weinig zekerheid
Wij zijn over 2 maanden ook anderhalf jaar bezig. Vandaag bij de gyno geweest voor de eerste uitslagen. We zijn helemaal blij, het zaad blijkt zeer goed te zijn! Dit in tegenstelling tot het zaadonderzoek bij de huisarts (had ie wel een zwaar weekend voor gehad met alcohol enzo) Maar goed, we hadden ons helemaal ingesteld op vervolg onderzoeken en IUI, maar als mijn bloed ook goed is (moest opnieuw, te laat in cyclus geprikt), gaan ze voorlopig helemaal niks doen totdat we 2 jaar bezig zijn! Het moet ons dan gewoon gaan lukken in principe. Maar ik houd het niet vol hoor tot volgend jaar april. Ik probeer volgende week toch los te frutselen of ik niet eerder mag bellen, want ik blijf toch onzeker. Als er niks mis is met ons, waarom ben ik dan nog niet zwanger? Sorry voor mijn verhaal, maar ik zit er nog even helemaal vol van.
Zo ook allemaal al erg lang aan het proberen dus. Wij hebben ookal onderzoeken gehad en het zaad van mijn vriend is goed, en bij mij ook alles. dus ik begrijp het niet waarom het dan niet lukt? elke maand weer die spanning pfff. wil echt niet zeuren hoor, maar deze keer dacht ik echt zwanger te zijn en dan komt ineens je menstruatie de hoek om! Dan wordt ik wel erg verdrietig, waarom moet het bij sommigen zolang duren groetjes marian
het is erg begrijpelijk dat je verdrietig bent meis. ik heb het ook als de duiveltjes weer komen. ik wil je wel veel succes wensen in de volgende ronde en hoop dat het dan raak is. ik duim voor je. liefs san.
Hoi meiden ook ik al 18 maanden gestopt met de pil en nog niks ... Het wachten duurt zooo lang ben nog niet naar ha geweest we willen zo natuurlijk mogelijk houden heb echt geen zin in dokters maar na de vakantie in aug gaan we toch maar eens kijken ben deze maand begonnen met ovu-testen en heb mijn ei gevonden vandaag zoals het hoort dus zo te zien geen probleem. Heb alleen voor mijn gevoel de hele maand te veel pijn aan mijn eierstokken dus dat wil ik laten chekken en mijn manneke zijn zaad Stom van mij maar ik had al zo verwacht zwanger te zijn in mijn fam. poepen ze kinderen utit ( om het zo maar ff te zeggen ) Dikke knuffel voor iedereen hier die ook al zo lang hoopt op een beeb en we houden elkaar in de gaten !
ik hoop voor je dat je dan snel zwanger bent, maar ik ben blij dat we naar de huisarts zijn gegaan en weet nu wat waarschijnlijk de oorzaak is waarom ik nog niet zwanger ben. wij dachten ook steeds van ach we proberen het nog een ronde, maar goed op een gegeven moment ben je dat zat. ik zal in ieder geval voor je duimen en succes met klussen. en jij ook een dikke knuffffffff. liefs san.
Ja dat heb ik nu ook hoor ik denk dat er iets gaande is bij mijn man zijn fam gaat het niet zo makkelijk dus ik snap wel beetje waarom hij het eng vind en daarom afspraak na vakantie is het tijd om te chekken ! En dat klussen dat lukt wel hihi kan bijna niet meer lopen lol ! Ach ik denk dat een posi instelling ook al kan helpen... mits er niks mis is dan... Jij ook succes nog ruim een week volhouden tot de test is weer spannend ! ik duim voor je Liefs Emma
thanx meis. mijn duimen draaien ook.ja probeer wel positief te blijven. het mooiste is dat het wel spontaan gebeurd. mijn huisarts zei ook dat het alsnog spontaan kan gebeuren bij ons. ja dat zag ik ook nog ruim een week. wat vligt de tijd voorbij zeg. liefs san.
hi meiden, wel fijn om te weten dat we niet de enigen zijn he. in mijn familie poepen ze ook veel kindertjes uit.. niet lullig bedoeld hoor! mijn zus bv, heeft al een prachtig kindje en was na het stoppen met de pil na 2 mnd al zwanger. nu na de tweede keer binnen 3 mnd! en wij wachten al zoooooooo lang maarja weer vol goede moed naar de volgende ronde, er zit niks anders op. ik heb me voorgenomen om nu niet meer te gaan testen of hopen en dingen denken te voelen als de nod dag weer nadert. dan maak je jezelf echt gek. Wel moeilijk wens jullie allemaal veel succes! groetjes van marian
Nee marian je bent zeker niet de enige het lijkt wel of de hele wereld zwanger is behalve wij en veel van de meiden hier ! Daarom is het fijn om hier te lezen en ik heb al e.e.a. geleerd wat ik eerder niet wist en dat helpt al. Ik wil liever ook niet testen op het eind van mijn cyclus maar dat lukt me dus echt niet... En als de duivels weer komen jank ik het ff lekker uit en we gaan er maar weer voor ! Mijn gevoel zegt me dat het wel goed komt maar ik ben echt ongeduldig...
Hoi meiden, Wat vervelend allemaal voor jullie. En dan lees je steeds verhalen van meiden die na 2 maand al helemaal depri zijn terwijl jullie al veeeel langer bezig zijn. Heel veel geluk en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn.
dank je meis. maar ik wens jou ook veel succes. de 1 is gewoon eerder zwanger dan de ander en daar kan je toch niks aan doen. ik gun het iedereen om zwanger te raken. onze tijd komt nog wel. ik hoop voor je dat je niet zolang als ons hoeft te wachten. liefs san.
nou hier ben ik dan weer. Ik kon het niet laten om nog eens een testje te doen omdat ik me zo gek voel. nu stond er een witte streep? gelijk toen de urine eroverheen kwam stond er een wit streepje? pff weet wel dat ik heb gezegd dat ik niet meer ging testen maar kon het echt niet laten! snapt iemand dit? groetjes marian
Hoi Marian Dat heb ik deze maand ook gedaan omdat ik ook zo veel klachten bleef houden heb ze zelfs nu nog en vandaag is al weer eisprong maar resultaat is/was niks en ik hou me hier ook aan anders blijf ik vals hoop houden. Je leest wel eens anders maar dat is maar minimaal..... En hoezo heeft je test een witte streep dat is toch juist meestal gekleurd ? want wit betekend toch juist negatief ?