Een paar vraagjes

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder24, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil was op 15 januari en daarna op 8 februari. Daarna werd ik pas weer ongesteld op 11 april..

Hoe zit het nu met mijn cyclus, wanneer zal ik mijn eisprong hebben?? En dus het meeste vruchtbaar??

Ook ben ik dus sinds zondag ongesteld, maar echt veel minder dan tijdens het slikken met de pil.. Ik verlies veel minder bloed en heb ook bijna geen buikpijn... Is dit normaal???

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het is een beetje lastig te zeggen wanneer je nu het meeste vruchtbaar zult zijn, en wanneer je je eisprong hebt aangezien je cyclus zo schommelt.

Je zou evt. ovutesten kunnen gebruiken, zo spoor je op wanneer je het meest vruchtbaar bent.

Wat betreft je ongi, ik ben sinds ik gestopt ben met de pil ook veel minder hevig ongi als voor heen. Denk dus dat het niet erg raar is.

3. fafa

fafa Niet meer actief

ik sluit mij volledig aan bij Truus... op beide punten

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Klopt het niet dat je eisprong 2 weken na je menstruatie is, maar dat de ongesteldheid mogelijk wat later komt? Dat zei tenminstte de verloskundige tegen mij...

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Het is voor iedereen verschillend. Volgens mij komt je eitje meestal 2 weken voor je NOD juist.. Maar het is idd beter om ovulatietesten te gaan gebruiken. Als dat niets is zou je ook nog kunnen temperaturen! Is in ieder geval gratis :) Succes meid!

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

bij mij is het precies andersom

bij mij is de periode na mijn ei precies 14 dagen en de periode voor mijn ei schommelt een beetje met iets langer dan 14 dagen

7. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Glimworm: gefeli!!! :D

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

thanx! kost een beetje tijd en moeite, maar dan krijg je ook wat haha

9. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Haha, geweldig toch? Ben blij voor je :D Een paaseitje wordt een kerstkindje inderdaad, erg mooi :) Ik heb je in ons topic (Nod 16 april) op roze gezet hoor!

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Sinds ik gestopt ben met pil heb ik ook bijna geen bloed meer... Deze week zo heel af en toe een beetje vraag me ook ernstig af of ik nu of niet ongi ben...

Share This Page