Ik zie op de onderste iets heeeeeeel vaags maar ik kan het niet zo gied plaatsen. Het kan nog alle kanten op. Hier ben ik mijn testmoment aan het uitstellen omdat ik ff geen zin heb in teleurstelling
Ik zie helaas niks Maar ben benieuwd naar je test van vanmorgen! @Nina Sanders sterkte! Hoop dat je straks echt een tweede streepje mag zien!!
Haha vannacht wakker liggen omdat je niet (of eigenlijk wel)uit bed wil gaan om te testen en dan nu ons in spanning laten afwachten
@Flamingo1990 @RoGiJuLi Ik ook niet meer.. Vanochtend getest; niets hoor. Wel klodder roze slijm vanochtend. Heb ik nog nooit eerder gezien. Ben net stiekem met bekertje en test naar het sanitairgebouw gegaan. Nu sta ik stiekem een foto te schieten met de heer mot als getuige. Maar kan er niet veel van maken.
He wat balen! Maaaaar geef de moed niet op, roze slijm is misschien van de innesteling en dan heb je te vroeg getest!
Nee... ik zie ook niks. Maar ik zag op de vorige de onderste ook niks. Wel heeeeel in de verte iets op de bovenste... denk ik.
Eisprongbloeding misschien? Gisteren sex gehad? Dan kan het een contactbloeding zijn vermengd met sperma.
Ja wel seks gehad gisterenavond dus zou goed mogelijk zijn.. Eisprongbloeding weet ik niet, zou kunnen.. ik heb niet getempt of ovutesten gedaan. Ik verwacht rond de 22e, op een cyclus van 34 dagen en LF van 13 dagen. Op de 22e ei zou ik nu 10 dpo zijn. Dan zou ik een eisprong bloeding kunnen..? Ik heb nog geen rugpijn wat een menstruatie aankondigd.
Het kan ook zomaar een latere eisprong icm innesteling zijn. Ik kwam er met ovulatietesten achter dat ik een late eisprong had circa 4 dagen later dan verwacht.
Andere maanden heb ik wel ovulatietesten gedaan, maar omdat we nu naar Frankrijk gingen wilde ik niets. Geen ovulatietesten en geen zwangerschapstesten. Dat laatste is me zeker goed gelukt he Maar ik heb m iedere keer rond cyclusdag 21-22-23 Er is nog een kansje.. maar ik wacht even met testen tot dinsdag..