Verjaardag van mijn man Mooie dag! Tussen boogschutter en schorpioen in. Ben je gaan volgen hoor op ig
Ik kan het nergens droppen, manlief zie ik vanavond pas.... en wil het hem pas zeggen als ClearBlue letters het ook zegt
Je kunt iets met deze gave gaan doen @Bioluun, als mn test maandag nog positief is Ik voorzie een spirituele toekomst voor je
Yes!! Wat een mooie reden om ‘zie je wel!’ te mogen roepen!! ik wacht rustig tot maandag Maar voor nu: Prachtig! Gefeliciteerd!
Wauw... dat is wel bizar. @Bioluun moet haar eigen forum... of op zijn minst een heel eigen hoek hier op zp... “niet weten wat te duun, vraag het bioluun”. Maar ehhh! Gefeliciteerd. Die is echt positief hoor.
Ik reken erop Mijn kinderen waren ook netjes op tijd Eerste keer 40+1 bevallen Vorige keer begon de bevalling op 40 weken, en uiteindelijk na middernacht geboren dus ook 40+1
“A line a day makes a lovely story” Mijn gare sleep-overalmeenaartoe-notitieboek. Met een uitstekende tekst tekst
Kruidvat lijkt niet opgelopen (ook niet lekker doorgelopen, en is nat altijd lichter dan droog natuurlijk, maar toch) Predictor lijkt ietsje pietsje donkerder.. Jullie indruk?