Dubbele accounts

Discussie in 'De lounge' gestart door Anice, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anice

Anice Niet meer actief

Lees ik net in een onlangs gesloten topic dat TS meerdere accounts hier heeft. Nou ja zeg, snap echt niet dat er mensen zo zielig zijn die dit nodig hebben om aandacht te vragen of wat dan ook. Ik hoop dat ze zich geamuseerd heeft om alle meelevende reacties. Ik kan hier zo boos over worden :x

Ps. ik weet dat er wel vaker personen zijn die nog een account aanmaken maar dan zegt diegene het meestal erbij.

Sorry, moest het even kwijt.

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Helaas zijn er nou eenmaal altijd mensen die aandacht nodig hebben en die op welke manier dan ook vragen...

3. zohra

zohra Niet meer actief

ik meende dat dat niet meer kon op z.p
    tenzij je de wegen weet om het wel te doen

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik heb op een ander forum ook 2 account, maar dat kwam omdat ik mijn gebruikersnaam vergeten was na een lange afwezigheid en ik ook niet wist hoe ik erachter kon komen. Maar doelbewust tegelijkertijd 2 accounts gebruiken lijkt mij geen goede zaak..

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

tsja, als je je aanmeld met meerdere email adressen zal het denk ik wel gaan? al blijft je ip adres dan wel hetzelfde.. ( of je moet in de bieb ofzo op zp gaan )

maar had ook al meteen mijn twijfels bij het verhaal, en heb nu dus ook geleerd dat mijn gevoel het toch vaak juist heeft..

jammer dat sommige het voor anderen verpesten die de hulp WEL hard nodig hebben.. erg sneu

6. Anice

Anice Niet meer actief

Dan was ze blijkbaar toch niet zo dommig als ze zich voordeed :p

7. Anice

Anice Niet meer actief

Precies!

8. Anice

Anice Niet meer actief

En ik zou me echt in de zeik voelen genomen indien ik echt spulletjes had gegeven. Ben ook reuze benieuwd of hier mensen zijn die dit daadwerkelijk hebben gedaan aangezien ze niet op mijn aanbod inging. Vond ik al heel vreemd. Gratis mooie merkkleding sla je toch niet af????

9. zohra

zohra Niet meer actief

ach er zijn hier zoveel die je beduvelen al is het maar om een gezochte knuffel die je koopt en dan niks meer van diegene hoort.
    wil iedereen wel helpen maar de meeste oproepen ga ik dan ook niet meer op in.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee, ik snap ook nooit wat er in die mensen omgaat, en sommigen hebben zelfs meer als 1000 berichten geplaatst!!

dat laatste topic, weet je natuurlijk nog niet wat waar is een niet maargoed ik sta soms ook wel te kijken...:)

11. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Mee eens,ik heb kleertjes aangeboden en wilde ze zelfs brengen,ik bedenk me de volgende keer dus echt wel,en het is jammer voor degene die het echt nodig hebben.

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb via een forumlid op een forum waar ik modje ben een meisje leren kennen die (dachten wij op dat forum allemaal) behoorlijk in de stront zat en spulletjes nodig had voor haar nieuwe kamer (vlak bij mij in de buurt)
    ik ben daar 1 keer geweest om een deel van een bed te brengen want in 1 keer ging niet, de volgende dag zou ik met mijn vader het andere deel brengen, krijg ik eind van die middag via mail te lezen dat het niet meer hoeft en dat ze weer terug naar haar ex is ;)

Niet eens effe netjes eerder afbellen, ze had mijn telefoonnummer en ik was op het werk gewoon de hele dag bereikbaar.
    Nu kwam mijn vader dus voor niks, ach hij heeft iig lekker bij ons gegeten, dat wel

Maar door zo'n domme muts ben ik het vertrouwen in mensen wel een beetje verloren, ik zou nu niet meer zo snel iemand die ik niet ken zomaar helpen.

13. Anice

Anice Niet meer actief

Dat is geen domme muts dat is gewoon asociaal :$

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vind het ook te triest voor woorden. Maar had al mijn vermoedens, die vervolgens bevestigd werden toen ze niet reageerde op mijn hulpaanbod. Dat "verhaal" van die notaris was ook uit haar duim gezogen, dat gaat niet zo. Bah, triest figuur. Ik kan alleen maar hopen dat haar zwangerschap óók verzonnen is, anders heb ik echt met dat kindje te doen. :(

"Puk", mocht je dit nog lezen, GA HULP ZOEKEN bij een goede therapeut, je hebt het hard nodig! ;)

15. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    haha wat zal die bammetjebam lachen zeg.. Dat ze toch gelijk had!.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het gaat mij niet om dat ze 'gelijk' had, maar haar reactie(s) waren ronduit :$ het kan ook ietsje genuanceerder gezegd worden..

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ben het met Patroeschka eens, gelijk of niet, haar opmerkingen waren ronduit asociaal. Want stel dat het allemaal wél waar was geweest.
    Verder vind ik het erg jammer dat er zulke verknipte mensen bestaan die misbruik maken van andermans vertrouwen, erg triest.

18. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben m'n geheugen even aan het opfrissen; was dat die gene die zei dat haar ouders haar met schulden hadden laten zitten en dat ze niet wist dat ze dat had kunnen verwerpen enzo?

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja..

20. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    zie je wel! Ik dacht het toen al... Maar ik ben meer van het lezen hier :) Alhoewel ik de laatste tijd toch probeer op meer dingen te reageren. Ik vind dat ik mezelf daar gewoon de tijd voor moet geven --> om te reageren. Gewoon even rustig op de bank zitten en typen maar. haha

Maar ik vond het inderdaad al zo raar. Mijn pa heeft ook de erfenis verworpen van z'n moeder, dus ook de schulden. Hij wilde dit ook doen als z'n pa zou overlijden, maar dan gaat het over op zijn kinderen en als die het verwerpen, dan gaat het over op z'n kleinkinderen o.i.d. Dus als dat zo is, dan gaat hij die niet verwerpen t.z.t.

Maar goed, dat is dus off topic ;)

Ik lees zulke lieve verhalen van meiden hier die willen helpen en door dit soort acties moeten de goede inderdaad lijden onder de kwaden. Jammer hoor.

Deel Deze Pagina