Ben net even met de auto naar de winkel geweest en ik kom terug en gelukkig kan ik de auto in de straat kwijt (is hier al een zeldzaamheid). Ben ik geparkeerd, komt het vrouwtje van dat huisje waar ik voor sta naar buiten (gewoon rijtjeshuis en het was een hoog bejaardvrouwtje). Vraagt ze of ik mn auto niet ergens anders wil neerzetten. Dus ik zeg nou nee waarom. Ja anders kijkt zij er de hele dag tegen aan. Ja nou er staan altijd auto's voor. Zegt ze dat dat niet zo is. Nou de straat staat hier dagelijks van voor naar achter vol. Zegt ze ja als je m laat staan dan steek ik de banden lek, heb ik al vaker gedaan. Heb dr maar even verteld dat ik haar dan weet te vinden. Achterlijk mens.... dacht dat wijsheid met de jaren kwam, maar in dit geval zeker niet.
wat een kenau zeg! ik zou me ook niet laten bedreigen door zo'n hittepetitje, als ik haar was zou ik jouw banden maar niet lek steken anders zou ik de banden van haar rollator eens even lek steken
die oudjes van tegenwoordig tjonge jonge. denken dat ze alles mogen maken omdat ze oud zijn. nou dag. als hier nog maar 1 plek is in de straat zet ik hem daar neer ook al was die plek gereseveerd voor een ander of in jou gevaal gewoon voor de lol moet ie leeg staan. als ze geen auto voor de deur willen moeten ze op een boederij gaan wonen.
owwww grr wat hebben mensen tegenwoordig toch een kort lontje he, net alsof ze de hele dag voor het raam zit ! Bij mijn ouders in de straat gaat het net zo, helaas. Mijn vader rijdt kinderen met een handicap naar school met een busje, houdt deze keurig voor zijn eigen deur, maar heel de straat zeikt erover omdat ze er zo gezegd last van hebben. In de zomer toen het een keer 30 graden was, had mijn vader hem voor twee uur onder een boom gezet, kreeg gelijk een brief in de bus of ie dat niet meer wilde doen, en toen ie reageerde dat ie dat voor de kinderen deed dat de bus een beetje koel bleef, werd er gezet dat ie daar die handicap niet voor mocht gebruiken. Ik kan me daar zo kwaad om maken. Mensen kunnen echt niets meer van elkaar hebben, en respect ? dat is al helemaal ver te zoeken, helaas !
Jeetje , niet echt een reactie die je verwacht van iemand van die leeftijd... Ik zou me er niet teveel van aantrekken, eerlijk gezegd...
Ohhhhhh, de jeugd ook van tegenwoordig [-X Je heb toch wel geleerd met je rijlessen dat je niet voor de deur van oude mensjes mag parkeren !
verrek ja! daar ben ik 3 keer op gezakt! wegens verpesten van uitzicht door op een parkeerplaats te gaan staan, nu weet ik het weer, is 1 van de eerste dingen die we leren bij rijles
Je zou er wel een lesje "omgang met ouderen" bij moeten krijgen. Niet voor jezelf...maar voor hun Tips en Trucs om een bejaarde af te schudden.... *rolt over de grond van eigen hersenspinsels*
En dan denk je in Gouda problemen met hangjongeren te hebben... Ze kunnen ook gelijk die oudjes is onder de loep nemen
Het zijn ook altijd die oudjes die doorrijden als je staat te wachten bij het zebrapad Heb trouwens 5 jaar bij de Thuiszorg gewerkt. hoe vaak ik me wel niet in heb moeten houden met die oude zeuren. uitzonderingen daargelaten hoor... heb ook aardig wat rollaterbandjes lek willen steken. groetjes, Miranda
Vind het niet normaal die dreigementen . Net of banden niks kosten tegenwoordig , nou ik zou op zeker de rekening bij haar brengen! Veel mensen zijn echt irri tegenwoordig .