Dubbele buggy of meerijplankje?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Car87, Jul 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Duss als.jou kindje moe is omdat het een heel eind heeft gelopen krijgt het ook nog een standje dat het maar lopen moet???

Anyhow onze zoon is 22 maand als zijn broer of zus geboren word.
    Wij hebben gekozen voor een duowagen abc zoom. Zowiezo is een draagzak niets voor mij heb bi en zit van nature ruim in mijn gewrichten dus ben blij als ik geen extra gewicht meer mee hoef te nemen.
    Verder wonen wij in een dorp loop graag hele stukken naar de winkels uurtje heen en uurtje terug en dat zie ik mijn zoon nog niet doen dan en op zn.plankje zitten koekeloeren naar een wagnbak doe ik hem ook geen plezier mee.
    Voordeel van de zoom vind ik achter elkaar niet breder dan mij huidige enkele wagen.
    Kleine draaicirkel. Kindjes kunnen alle kanten op geplaatst worden. Goede banden en hoge duwstang ik ben 1.83 vind hem super!

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Onze oudste is 2 jaar en 4 maanden en baby is net 2 weken oud. Ik wilde eerst ook aankijken of ik een duowagen nodig zou hebben. Ik was vooral van plan lange wandelingen te gaan maken in mn verlof als zoontje naar kdv was. Maar nu merk ik al dat het toch wel handig is als ik ze beiden mee kan nemen. Lekker even naar de stad wandelen (30 min enkele reis) bijvoorbeeld! Wij hebben maar 1 auto, dus als ik vrij ben moet ik alles lopend of met de fiets doen.
    Ik ben nu dus aan het kijken op MP voor een duowagen. Ik kijk dan wel hoelang ik die gebruik. Ik kan hem daarna altijd weer verkopen.
    Ik 'gewone' Mutsy kinderwagen die ik heb, houd ik ook nog, voor als ik alleen met de baby of alleen met mn zoontje ga wandelen.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Leuke naam voor jullie dochter ;)!

Hier precies zo had al een discussie met vriend over de wagen en uiteindelijk gewacht en ik heb toch doorgezet want ik ben degene die het meest met ze thuis zal zijn.... Maar vandaag zag hij toch wel dat het erghandig is!

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Hoe bedoel je dat de reiswieg erg kort was? Het is gewoon een standaardmaat reiswieg-matrasje wat er in ligt, dus ik snap het niet goed denk ik.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    De reiswieg is echt kleiner hoor dat is mij ook verteld bij Prenatal.

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,771
    18,916
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon zat vanaf zijn tweede verjaardag eigenlijk al niet meer in de kinderwagen. Alleen als we echt een hele dag weg gingen. (Maar daar zou ik niks voor kopen, dan kun je ook een keer een bolderwagen huren ofzo.)
    Ik had voor hem wel een heupdrager. Als hij toch moe werd en ik nèt even wat langer door wilde gaan, zette ik hem daar nog even in.

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Gewoon een plankje.

Voor die tijd veel zonder buggy opstap gaan.... Nu kan je er nog makkelijker achter aan rennen en kan de oudste een btje wennen aan de vrijheid en luisteren.

Moet wel zeggen dat mijn wagen makkelijk met 1 hand te bedienen is dus de oudste kon ik evt ook tillen.

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik heb de topmark toppi 2 en het matrasje is net zo groot als het matrasje van mijn wieg. Dus dat vind ik vreemd.

Share This Page