wanneer ga je een dubbele buggy gebruiken, zo een waar 2 kinderen in kunnen zitten voor elkaar? kan en ook een reiswieg op en wat kost zon ding ongeveer? is het handig? vanaf welke leeftijd zitten ze nog in de buggy? ik zat te denken of dat iest is als ik straks de 2e beeb erbij heb of onze meid er dan ook nog in moet/wil?
Wij hebben een duowagen voor onze twee kids (2 jaar en 4 maanden). Ideaal en voor ons onmisbaar! We hebben hem pas later aangeschaft, want ik dacht hem niet nodig te hebben, maar toen mijn man weer ging werken voelde ik me zo aan huis gebonden, dat we toch nog een hebben gekocht. Ik hen een tweedehandse van topmark, met achterin een babynestje. Nieuw zijn ze er ook al vanaf de 150 ofzo. En in heel veel zaken zijn ze gewoon op voorraad. Dus je kunt ook altijd eerst even zien hoe het loopt. Succes! Minke
Hoi! Wij hebben ook zo'n limo wagen! Idd ook op marktplaats gekocht met nestje erbij. volgens mij voor 60 euro. Ben er erg blij mee, al kunnen er niet heel veel boodschappen in!