Vanmorgen op dag 18 na de ivf punctie getest, heb wel bloedverlies vanmorgen best veel maar toch een dikke positieve test. ik vind het super spannend! snap er niks van , toen ik de streepjes test deed was de streep er gelijk. wie heeft dit ook weleens gehad bloedverlies en toch positieve test. Groetjes Antje
Spannend! Bloedverlies hoeft niet altijd wat te betekenen! Heb je ook krampen erbij? Gewoon even in de gaten houden en misschien het zh even bellen? misschien kun je even bloed laten prikken?
vanmorgen ziekenhuis gebeld, ze zei dat het wel vaker voorkomt ik heb niet krampen zoals normaal wel wat steekjes af en toe. moest gewoon doorgaan met de utrogestan en langzaam afbouwen.woensdag weer een test doen. vanmorgen ook weer een gedaan en die was ook weer dik positief. een zenuwslopende tijd.
Ja, het is echt zenuwslopend! Geen kramp is goed! Heb je nog steeds bloedverlies? Ik hoop voor een goede afloop voor je!
ja nog steeds bloedverlies helaas, hoop dat het morgen wel echt afneemt.! het is mijn 1e ivf terugplaatsing dus mega spannend.!
Hoi Famke Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb zelf ook bloedverlies gehad in mijn zwangerschap. Zorg je ervoor dat je nagels goed kort zijn met het inbrengen van de Utrogestan? Je baarmoeder is nu beter doorbloedt en een adertje is snel gesprongen. Het is zeker een zenuwslopende tijd, misschien nog wel spannender dan de wachtweken... Ik hield me vast aan de gedachte dat de kans op een doorgaande zwangerschap nog altijd veel groter is dan een miskraam. Maar dat bloedverlies is killing, ik weet het. Veel sterkte! Xx
hoi mag ik vragen had jij ook heel veel bloedverlies en hoe lang heeft het geduurd . ik gebruik voor de utrogestan een inbrengstaafje werkt prettiger dan met je vingers vind ik. ik hoop echt dat het doorzet tot een goede zwangerschap maar het blijft afwachten. maar ik vind dat we nu al heel ver gekomen zijn verder dan in al die 5 jaar. bedankt ! xx
Het is nooit superveel geweest, maar wel wel constant. Heeft weken geduurd voordat het echt weg was. Herinner me dat het een oranjeachtige kleur had, maar ik gebruikte ook Utrogestan (tot 12e week) dus dat vertekende.