Hey allemaal Ik vroeg me af of de dames die in verwachting zijn van een tweeling (2eiig) of ze ook een dubbele eisprong hebben gevoeld? Groetjes Ramona
Ik moet zeggen dat ik sowieso eigenlijk nooit een eisprong gevoeld heb, maar dus ook toen ik zwanger ben geworden van onze tweeling geen dubbele eisprong gevoeld ! Tja aan mijn antwoord heb je niks he ! Succes in ieder geval!
Ik dacht vroeger mn eisprong te voelen....maar helaas niks was minder waar. Sommige vrouwen kunnen dit wel maar of je een dubbele eisprong kan voelen? Je meot denk ik je eerste echo gaan afwachten.
Hallo Ik ben zwanger van een 2-eiige tweeling en dit gebeurde meteen al in mn eerste maand na het stoppen met de pil. Ik heb wel bekende verschijnselen gevoeld rond mn eispron periode en veel vruchtbaarslijm..wist ook meteen dat dat mn vruchtbare dagen waren..in tegenstelling tot wat menig banner aangaf. Maar ik heb gehoord dat ook anderen meiden hun eisprong hebben gevoeld en die waren in verwachting van 1 kindje. Ik weet niet eens hoe 1 eisprong voelt dus laat staan 2..haha Denk je dat je misschien zwanger bent van een tweeling?
Ik denk dat je gewoon "de eisprong" voelt, en daar kunnen dan 2 eitjes uitkomen. Ik denk niet dat je 2 keer een eisprong hebt...
Je kunt inderdaad niet voelen of je een enkele of een dubbele eisprong hebt. Je hoeft je eisprong zelfs helemaal niet te voelen. De ene keer kun je er veel last van hebben, de andere keer helemaal niet. Een eisprong voel je ook vaak door je hele buik en niet specifiek aan een kant.
Nou 2 eiige tweelingen komen voor aan de kant van mijn moeder En tijdens mijn eisprong heb ik aan beide zijden echt iets voelen springen dus ja... Even die echo afwachten en niet zo ongeduldig zijn haha
Dat zou gaaf zijn! Ik was veel te snel na het stoppen met de pil zwanger van een tweeeiige tweeling, dus ik heb daar helemaal geen aandacht aan besteed, maar ik weet wel dat ik vroeger duidelijk aan een kant zo'n krampje voelde ten tijde van mijn vermoedelijke eisprong! Ik zou het echt gaaf vinden als je gelijk had.
@kristaB ik zie jou helemaal niet in het clubje "tweeling"..weet je dat die er is..onder clubs..erg boeiend en veel ervaren tweelingmoeders zitten ertussen ( even een tip tussendoor ) @Ramona Nu je het zo zegt heb ik ook steken aan beide kanten gehad..maar helaas weet ik niet of dat een voorbode kan zijn want ik weet niet hoe een enkele eisprong zou moeten voelen. Erg spannend hoor! Succes de 8ste!
Ik heb heel vaak gedacht dat ik mn eisprong voelde, ook de laatste keer. En ook slijm enzo, t klopte allemaal. Blijkt alleen uit de echo's dat ik mn eisprong pas ruim 2 weken later heb gehad, en dat ik dus ook minder lang zwanger ben. Ik denk dat je óf heel goed je lichaam aanvoelt, óf (net als ik) voelt wat je verwacht/wilt. Het is toch altijd afwachten he, bij mij was er ook sprake van een tweeling, alleen is er maar 1 vruchtje dat zich daadwerkelijk ontwikkelt (vanishing twin syndrome). Wanneer heb je je echo?
Ik ben ook in verwachting van een 2-eiige tweeling, maar heb ook geen dubbele eisprong gevoeld (ook geen enkele trouwens, helemaal niet op gelet eigenlijk...). Ik heb wel eens gelezen dat je meer kans hebt op een dubbele eisprong als je net gestopt bent met de pil. Ik lees hier op het forum ook wat verhalen van meiden die meteen na het stoppen met de pil zwanger werden en een tweeling verwachten, dus wie weet... Ben benieuwd wat de echo je 8 april te melden heeft! En als het inderdaad een tweeling is moet je maar eens komen kijken bij het tweelingenforum
Voor mij geldt hetzelfde. Ik ben alleen wel één vruchtje na een paar weken verloren... Maar initieel waren het er twee en ik heb er niets van gemerkt.
Hier altijd heeeeel duidelijk de eisprongen gevoeld. De maand dat ik zwanger werdt had ik zeker een dubbele eisprong, voelde hem links en rechts.. Volgens de gyn was het absoluut mogelijk.. helemaal omdat er enkele minuutjes tussen zat. En omdat ik altijd 1 eisprong gevoeld heb wist ik het bijna helemaal zeker hahaha. Er is er maar 1 bevrucht overigens..
Hmm ik heb ook niets gevoeld. Voelde voor m'n zwangerschap van Sverre wel altijd m'n eisprong maar daarna eigenlijk niet meer. Wel zitten er tweelingen in de familie. Maar alsnog een grote verrassing hoor!