drukkend gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sistabigbones, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hallo dames volgens mij zijn hier al 600 berichtjes over geweest maar ik kan er geen eentje vinden.Nou heb ik al 2 kindjes maar dit heb ik nog nooit gehad.

Ik heb zoeen vol drukkend gevoel van onderen ik wil gewoon met mijn handen tussen mijn benen lopen afentoe omdat ik denk dat mijn baby eruit gaat vallen heb ook constant het gevoel als of ik een harde buik heb die niet over gaat. nou heb ik geen weeen geen ontsluiting niks dus ik vraag me af wat dit is of dat meer mensen dit hebben.
    Als ik naar de wc ga voor een number 2 durf ik niet te drukken omdat ik bang ben dat mijn vliezen gaan breken omdat er zoveel druk opstaat het is zelfs zo erg dat ik er aambeien van heb gekregen :oops: :oops: :oops:

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik kan je niet zeggen wat het is want ik heb het ook .. maar ik heb het niet zo erg als jij ik voel me heel beurs van onderen alsof ik er een flinke trap tegen heb gehad het gevoel harde buiken te hebben die ik niet heb .. echt heel vaag ..

3. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Zou de vk even bellen als ik jou was klinkt niet heel erg fijn..

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb het ook en heb het gister aan de vk gevraagd, maar dat heeft volgens haar met het indalen of ingedaald liggen te maken. Ik hoefde me geen zorgen te maken.

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hier ook bij de tweede! En gisteren was inderdaad de kleine helemaal ingedaald, ik kan me goed voorstellen dat dat drukkende beurse gevoel van onderen daar vandaan komt. FIetsen doet me ook pijn.

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou ben gister naar het ziekenhuis geweest want het deed toch behoorlijk pijn maar het heeft idd te maken met het indalen ofzo bij de andere 2 heb ik daar niks van gevoelt dus het was echt nieuw voor mij.Verder ben ik ruim 8 kilo afgevallen maar dat kon geen kwaad volgens de gyn dus ik weet het verder ook niet miet alle zwangerschappen zijn het zelfde merk ik nu wel

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het ook en ben een stuk minder ver dan jij, soms heb ik echt het idee of er al wat uithangt :( , echt een eng gevoel, die kleine van mij kan toch nog niet ingedaald zijn?

Deel Deze Pagina