De titel zegt het al. Ik ben 2 dagen overtijd (als ik mijn cyclus goed berekend heb), maar gisteren had ik een negatief test. Ik zit nu op 2e ronde. Ik hoop toch stiekem dat later een posi test zal hebben. Ik moet andere dingen doen om mezelf af te leiden anders word ik gek. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen verstaan, mijn excuses voor mijn Nederlands
Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is, maar vermits zwangerschapstesten erop inspelen dat wij almaar vroeger willen testen, zou ik toch denken dat de duiveltjes eraan komen.
er zijn zat vrouwen die laat posi testen. Kan te maken hebben met een verschoven eisprong/innesteling of trage aanmaak van hcg. Helaas kwam bij mij ook de ongi door op de 3e dag na nod... Die dagen zijn erg slopend geweest. probeer wat afleiding te vinden en laat je niet al te gek maken
Bedankt voor jullie reacties, ik probeer om met andere dingen bezig te zijn. Het is toch wat met die ovulatie/NOD..etc. Ik had dit niet meegemaakt met mijn eerste zwangerschap. Toen was het in een keer raakt. Maar ja ik wil niet klagen. Biancs, veel success met de 3e ronde
Het kan inderdaad dat je ei-sprong net een paar dagen later is geweest dus dat je NOD ook een paar dagen later is... Spannend hoor die dagen! Ik zou over overmorgen nog eens testen als ik jou was (als je dan al niet ongesteld bent geworden). Superveel succes!
op 28 feb had ik een positief ovulatie test. We hadden geklust tot 9 maart geloof ik. Ik heb nu wel een beetje spijt dat wij niet tot een paar dagen later hebben geklust.
hoe lang ben je al met de pil gestopt? kan daar natuurlijk ook me te maken hebben.. Ik testte overigens met kruidvat 2v5 vroeg positief
Nooit gebruikt Al die tijd gebruikten we alleen condoom en ovulatieschijf om te zien wanneer ik vruchtbaar en wanneer niet.
Wat een stress, he? Ik kan het me nog goed herinneren... Ik was bij mijn dochter uitgegaan van mijn gemiddelde cyclus (30 dgn) en toen werd ik overtijd, testje negatief. En nog een negatief, en nog een, maar ook geen ongi en wel vreemde (zwangerschaps)klachten. Ik werd er knettergek van. Dacht dat ik schijnzwanger was of zo. Maar op dag 40 (10 dagen overtijd) had ik toch een heel licht 2e streepje, en de dag erna een duidelijk positieve test! Later bij termijnecho bleek ik een week minder lang zwanger, dus waarschijnlijk mijn eisprong een week later. Test werd dus (teruggerekend) ongeveer positief 20 dpo... Heel veel succes! (maar ja, het kan dus heel goed , bewijs huppelt hier vrolijk rond!)
Thuis teste ik ook steeds negatief, tot een paar dagen na NOD. Via HA bloedonderzoek laten doen week later en daaruit bleek dat ik zwanger was. Daarna thuis nog ff een testje gedaan en super positief, een week na NOD dus. Hoop blijven houden Succes!
Pfff, inderdaad, wat duren die wachtdagen dan lang he?!....Ik ken het gevoel. Ik zou gister mijn nod dag hebben, en nog steeds geen ongi te bekennen (alleen wat bruinverlies). Heb al een test gedaan, maar helaas negatief... Ik weet toevallig dat mijn ei op 6 maart is geweest, dus volgens berekeningen zou ik 20 maart ongi moeten worden (ben namelijk altijd erg regelmatig). Nu heb ik afgelopen zaterdag en zondag een bloeding gehad, welke daarna weer ophield. Misschien van een eventuele late innesteling? Zou het dan kunnen dat je eventueel later dan nod pas positief kan testen?
Hoi dames, een vriendin van me (ondertussen 6 maandjes zwanger) werd ook maar niet ongi, ook negatieve test. Toen ze naar de gynaecoloog ging zag ze toch iets en heeft ze bloed geprikt, wat bleek ze was al 6 weken zwanger. Het kan dus nog steeds ! Veel succes x
Heb ik ook zonet gelezen dat er veel meiden die steeds negatif test hadden maar na 2 weken bloedtest gedaan en een positief uitslag kregen. Ik ben nu aan het afwachten.
o wat komt mij dit verhaal bekend voor. Ik zelf ben nu al 3 weken en een aantal dagen over tijd. Negatieve test op negatieve test..... Ik had 4 dagen voor mijn NOD ook een bloeding gehad. GEen helderrood bloed en heel kort ook. En op mijn NOD wat bruinverlies. Verder helemaal niks. Heb niet echt klachten behalve dat ik moeizaam naar de toilet kan zeg maar. En buikpijn (beetje zeurderig). Maar goed vanmorgen bij de huisarts voor blaasontstekingstest en zwangerschapstest. Beide negatief.... Heel frustererend! AJB laat me ongesteld worden dan maar.....
Ja inderdaad, die onzekerheid is dan het ergste he! Je hoopt op een positieve test, maar aan de andere kant wil je graag ongesteld worden zodat je zekerheid hebt...
Ik ben nu 10 dagen overtijd en afgelopen zondag nog steeds negatief getest. Ik wacht nog een week. Zucht.
Ik ben vanaf 24 januari niet meer ongi geweest had 20/21 feb ongi moeten worden kreeg toen snachts op 20/21 feb een bloeding 1x afvegen en helemaal niks meer zeg maar max 5 druppels als dat mijn ongi had moeten zijn zou ik rond 20/21 maart weer ongi moeten worden nou niet dus en bloed test 3 weken gelede was ook negatief vanmorge naar HA geweest morgen weer bloed prikken voor suiker en schiltklier en als ik die uitslag heb krijg ik ook een doorverwijzig voor de gyn voor een echo voor pco dusja nou weer afwachten