Dubbele eisprong?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door R85, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hallo meiden,

Ik jullie even nodig. Maar eerst zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Rianne 25 jaar oude en sinds een half jaar gelukkig getrouwd. Van de zomer is er een cyste op mijn rechter eierstok verwijderd. Daarna heb ik de miranaspiraal laten verwijderen, want die vergroot de kans op cystes volgens de gyn. Daarna hield ik klachten en heb ik volgens de gyn waarschijnlijk endometriose. Ik kreeg 2 keuzes, of non-stop aan de pil of nu al proberen zwanger te worden. Wij hebben dus voor gekozen om proberen zwanger te worden en zijn nu sinds december hiermee bezig. Nu is er niet een een vinger op mijn cycles te leggen. De ene keer netjes 28 dagen, de andere keer 24 dagen. Wel kan ik door tempraturen zien dat ik mijn eisprong heb gehad, voor mijn eisprong is mijn tempratuur altijd 36.4 en daarna altijd 36.7 tot mijn menstruatie en dan is hij weer 36.4.

Nu had ik heb ik van de week duidelijk mijn eisprong gevoeld (rechts) en de tempratuur ging idd van 36.4 naar 36.7, nu voelde ik 2 dagen later dezelfde pijn links en nu is mijn tempratuur al 2 dagen achterheen 37.0 (nog nooit zo hoog gehad en ik ben niet ziek ofzo)
    Dit zijn mijn tempratuurmetingen vanaf menstruatie 36.4 dinsdag pijn rechts. Woensdag 36.7, donderdag 36.7 s'middags pijn links, vrijdag 37.0 en vandaag zaterdag ook 37.0. Alle metingen heb ik op dezelfde tijd gedaan in de ochtend voordat ik uit bed ging.
    Wat denken jullie, zal ik een dubbele eisprong hebben gehad? Tweelingen komen niet bij ons in de famile voor.

Groetjes Rianne

2. Preggers

Preggers Lid

15 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zwanger bent gaat je temp toch ook nog iets omhoog?

Ben niet zo thuis in temperaturen dus kan het ook mis hebben maar innesteling is ook een paar dgane na eisprong, en kan ook krampjes geven.

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dank je voor je reactie! Ja je kan daar misschien wel gelijk in hebben, maar vond het zo snel na mijn eisprong. Die waarschijnlijk maandag/dinsdag is geweest. Volgende week zondag is mijn NOD, ben benieuwd.... nog een weekje geduld hebben

4. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
  5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een dubbele eisprong is altijd gelijktijdig, er kan niet een paar dagen verschil in zitten. Na de eisprong komt er namelijk een hormoon vrij dat ervoor zorgt dat er niet meer eicellen kunnen vrijkomen.

6. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dank je wel Jippie voor je antwoord, is duidelijk! Hopelijk heb ik volgende week een positieve zwangerschapstest in handen....

Deel Deze Pagina