Heej meiden, ik heb getest met cb en neg. Nu na een uurtje meen ik een heeeeel vaag streepje te zien(nou ja, beeld ik me in). Natuurlijk weet ik:na 10minuten niet meer kijken, maja je bent eigenwijs of je bent het niet he? Maar nu vroeg ik me af, welke testen zijn erg gevoelig? Behalve die van de site, ik wil ze gewoon nu in de winkel kunnen kopen. Ga nu ajb niet zeggen dat ik mezelf niet gek moet maken. Ik wil gewoon testen met een gevoelige test en als die ook neg is, dan leg ik me erbij neer en zal ik uit kijken naar de red devils... Dus advies graag, waarmee hebben jullie al vlug pos getest, dus welke test (uit de winkel) is erg gevoelig.. Groetjes, eigenwijsje
kruidvat eigen merk denk ik dan? En weet iemand of ze die midstream testen van de site ook ergens in een winkel verkopen?
wat super lief die reacties van jullie. Ik ga dalijk dus naar de kruidvat. Heej en ff jullie mening: do (3 dagen voor nod) getest: neg. Vandaag (1 ag na NOD) getest: neg. maar nu na uurtje wel een inimini streepje (wrs denkbeeldig maar toch). Als ik de 2 testen naast elkaar leg zie ik toch wel dat die test van donderdag echt maar 1 streep had, hoelang ik er ook naar kijk, en dat streepje/ schaduwtje van vandaag staat dus echt niet op die andere test... Maak ik mezelf gek? of zou het dan toch kunnen...... I'll let u know! grtjs, eigenwijsje
gewoon even kruidvat doen en je weet het, ik ha eerst met matcare getest en vond m best wel vaag, daarna kruidvat en die was gelijk duidelijker, vind kruidvat dus echt beter, en ze kosten 7 euro geen geld toch?
weh... kannie vinden hoelaat de kruidvat opengaat.. Ik gok 12 uur, dus ik ga even kopje koffie drinken in t zonnetje, dan ff lekker badderen en dan naar de kruidvat.. bedankt meiden voor de tips!
Hey meid ik werk bij Kruidvat en hier gaat hij om 11 uur open. Maar ja ik weet niet of dat verschilt per filliaal. Heel veel succes en ik hoop voor je op n duidelijk posi.
oh noesje werk je daar, ik had zaterdag toch n muts bij de kruidvat! ik kocht daar een test vraagt ze: je weet toch wel hoe die werkt he? duh, alsof er geen beschrijving bij staat!
hahah. Nou we hebben een nieuw beleid bij kruidvat, als mensen medicijnen of testen kopen dan moeten we vragen of ze er bekend mee zijn of advies willen. whahaha maar vragen of je weet hoe die werkt is niet helemaal de bedoeling. indd een muts. whahahahah
NIEUW! Mat Care Zwangerschapstest ULTRA 2 stuks [hcgULTRA] 13.99 10.50 Vergroten Ultra gevoelige test. Test tot 6 dagen eerder! Nu ter introductie 2 stuks met 25% korting! De meeste gewone zwangerschapstesten kunnen pas worden uitgevoerd op of na de dag van de gemiste menstruatie. Deze test kan al vanaf 6 dagen vóór de gemiste menstruatie worden uitgevoerd. Deze luxe, nauwkeurige test is zeer gemakkelijk in gebruik en extra duidelijk om af te lezen. U kunt deze test gebruiken door deze enkele seconden in de urinestraal te houden. U heeft hievoor geen hulpmiddelen nodig en kunt deze test daardoor overal gemakkelijk uitvoeren. De test is zeer gevoelig en vanaf 6 dagen voor de verwachte menstruatie te gebruiken. Na 5 minuten kunt het resultaat aflezen.
tis leuk testen voor je nod maar ik zou gewoon lekker wachten tot na je nod kan nog zoveel mis gaan voor je nod Taliaa suc6 duim
ik heb getest met eigen merk drogist, eigen merk apotheek en kruidvat. die van kruidvat was het lichtst. die van eigen merk drogist was absoluut het gevoeligst en het allerduidelijkst. succes!
taliaa is al 2 dagen overtijd en heeft al een licht positief.en ze vroeg naar gevoellige testen vandaar.
yups, getest... Niks noppes nada. zal dan wel indrooglijntje zijn geweest.. Nouja, dan weet ik het iig.. Ik voel de ongi ook alweer aankomen, en de bruine prut begint ook al.. bah ik wil niet balen, maar dit eigenwijse baalt wel een beetje Positief is dat wanneer mijn rode duivels nu komen, ik wel een regelmatigere cyclus heb dan dat ik ooit zonder pil heb gehad. "always look on the bright side of life" anyway, iedereen bedankt.. en we gaan er gewoon weer voor dalijk.... liefs, Taliaa