Hoi dames. Moet ik me zorgen maken nu ik nog niet zwanger ben.. nu ronde 13.. Cyclus tussen de 28 en 31 dagen. Ovulatietesten..granaatappelsap etc al in gebruik.. sommige dagen voel ik me goed en andere dagen denk ik waarom duurt het bij mij nou zo lang ( voormijgevoel)
Na 12 maanden kan je een doorverwijzing krijgen naar een gynaecoloog. Opzich hoef je je nog niet zorgen te maken. Maar antwoorden kunnen je wel rust geven
Het gemiddelde zou een jaar zijn om zwanger te raken. Er hoeft niets aan de hand te zijn maar ik zou wel via de huisarts een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. Dan kun je bepaalde zaken uitsluiten of misschien dat er toch medische middelen nodig zijn om zwanger te kunnen raken! Veel succes ermee!
Bij ons was er niks gevonden. Beide gezond, luidde het oordeel vh ziekenhuis. Ik heb er 15 maanden over gedaan om zwanger te worden.
Hier was ook niks aan de hand. Uit de onderzoeken in het ziekenhuis kwam niks. Na 20 maanden zwanger van de eerste. Van nummer 2 en 3 was ik met twee maanden zwanger...