Cadeaubonnen inwisselen tegen geld op wissel.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Adje, 9 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.268
    25.735
    113
    Iemand bekend met de website wissel.nl? En zo ja, goede ervaringen?

Ik heb bij opruiming een aantal cadeaubonnen gevonden waar we niks mee gaan doen (€50 dinercheque en €25 bioscoopbon). Je moet maar net gaan eten bij de restaurants van die lijst en die bioscoopbon is net weer niet inwisselbaar bij de pathe.
    Nou heb ik de dinerbonnen op mp gezet. Krijg ik een lullig bod van €30. Bij wissel.nl bieden ze ook lager dan de waarde (dat snap ik best) maar dan zit er een bedrijf achter en dat voelt praktischer en betrouwbaarder in de afhandeling.

Bij wissel.nl krijg ik dan €55 voor bioscoop en dinerbonnen samen.
    Maar zou wel fijn zijn om te weten of iemand daar al ervaring mee heeft.

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Geen ervaring met wissel.nl
    Ik zou gewoon kijken waar ik het meeste geld krijg en het daar dan doen. Is dat bij wissel.nl? dan daar. Is het op marktplaats? ook prima. Je stuurt je bonnen toch pas op als je het geld binnen hebt lijkt mij.

3. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Kan je ze niet iemand anders weer kado geven? dat hebben wij een keer gedaan met een bon waar we niet zoveel mee deden. Of ik vroeg rond in de fam dan kreeg ik gewoon geld van ze als ze bij die specifieke winkel iets nodig hadden en ik totaal niet.

4. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Misschien ligt het aan mij en begrijp ik je gewoon verkeerd. Het zijn bonnen die je hebt gehad toch? Dan hoef je daar toch niet de hoofdprijs voor? Als ik een bon van iemand zou overnemen, zou ik niet het hele bedrag of bijna het hele bedrag betalen hoor. Maar misschien ben ik dan een beetje vreemd:)

Noorie vindt dit leuk.
  5. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Eerlijk gezegd vind ik 30 euro op een bon van 50 euro best netjes. Beter iets dan niets toch?

Theedoek en Poohbear82 vinden dit leuk.
  6. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Wij hebben ervaring met Wissel. Super netjes bedrijf wat hun afspraken nakomen. Vooral doen dus!

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik dus ook!
    Je vindt de bon zelf niks, omdat je persé een restaurant van de lijst moet kiezen.
    Dat geldt dus ook voor de mensen die de bon kopen, die gaan dan toch niet de hoofdprijs voor zo'n bon betalen?

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Precies!
    Als mensen de volle mep wilde betalen, dan kochten ze de bon wel bij de desbetreffende winkel.

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.268
    25.735
    113
    Oke, thanks voor de info! Heb jij het dan aangetekend verzonden of met gewone post?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat krijg je voor de bioscoopbonnen @Adje? Mag ook in een pb, heb misschien wel interesse

11. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Wij wonen in dezelfde woonplaats als dat het bedrijf zit. Dus wij hebben hem gebracht.

Deel Deze Pagina