dubbele gevoelens, voel me niet happy

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girlly, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlly

    girlly Niet meer actief

    hallo,

    ik ben girlly ik wil graag voorlopig nog anoniem blijven.
    ik lees al regelmatig jullie onderwerpen mee.....maar durfde nooit eerder te reageren.

    ik heb eigenlijk een vraagje aan jullie.
    mijn vriend en ik willen samen heel graag een kindje....maar het gaat de laatste tijd niet goed tussen ons eigenlijk kun je wel zeggen dat het zo goed als uit is.
    mijn verlangen naar een kindje blijft heel groot is dit stom? :oops:

    als ik goed verder na denk heb ik eigenlijk ook het geld er nog niet voor...maar is het dan niet egocentrisch om dan toch alsnog te kiezen voor een kindje? ik zit ook nog op een opleiding en hoop dit jaar wel te slagen dus kans op een vaste baan is wel groot.

    maja zonder vriend schiet ik nergens mee op......maar ja...dat verlangen.

    sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar ik zou graag hier met iemand over willen praten als dat zou kunnen ?

    jullie allemaal suc6 met het zwanger worden en ook voor de gene die net zwanger zijn!!!

    liefs girlly
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Als je relatie niet meer lekker loopt en zelfs zo goed als uit is zou ik er niet aan beginnen.
    Je zegt dat je ook nog een opleiding volgt en dit jaar hoopt te slagen, is het dan niet zonde om dat allemaal op te geven?
    Misschien leer je binnenkort wel iemand anders kennen waarmee je wel gelukkig wordt en daarmee kinderen wil? Dan heb je je opleiding afgemaakt en je hebt misschien wel een hele goede baan.
    Je hebt je kind dan ook meer te bieden; een vader die er altijd is en een betere financiële positie.
    Ik snap dat je kinderwens heel groot is, maar denk goed na wat je gaat doen, een kind heeft een goede basis nodig.
    Veel sterkte.
     
  3. girlly

    girlly Niet meer actief

    hoi selma,

    eigenlijk vind ik mezelf erg stom dat ik dit heb geplaatst op het forum, je hebt gelijk een kindje moet zeker een goede basis hebben!!!
    maar ja....het kwam gewoon doordat hij me nog steeds smsjes stuurde...ook over eventueel een kindje nemen.

    maar ja ik zeg gewoon dat hij op kan hoepelen toch?
    ik ga gewoon op zoek naar een goede vriend waar ik bij weet waar ik aan toe, want dat weet ik bij hem eerlijk gezegd niet.

    maar goed....ik ben nogal onzeker altijd over dit soort dingen durf er nooit goed over te praten want ik heb niemand waarmee ik dat durf en kan delen....of is dat stom dat ik me er onzeker over voel.

    bedankt voor je reactie en zelf veel suc6 verder he :)

    liefs girlly
     
  4. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Meid, hier kun je met je verhaal terecht.
    Iedereen is wel eens onzeker en vooral als het over gevoelige dingen gaat, zoals kinderen krijgen.
    Ik wens je heel veel sterkte en heel veel succes met het vinden van een nieuwe partner.
    Jouw tijd komt vast wel betreft kinderen krijgen!
     
  5. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Girlly,

    Ben het met Selma(ma) eens.
    Ik wil zelf ook al jaaaaren kinderen, maar had telkens de verkeerde partner en nu is het tij gekeerd en ben ik getrouwd met n hele lieve man en gaan we binnen n jaar kijken of we kinderen op deze aarde mogen zetten.

    Dus af en toe heel wat geduld nodig maar uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht.

    Liefs Jodi
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Is ook moeilijk als je die gevoelens hebt en je kunt er niks mee.

    Maar idd als je aan kinderen begint moet je een goede basis hebben.
    Kop op meid, jouw tijd komt nog wel.

    Silly
     
  7. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Inderdaad ik ben het met de meiden eens, een goede basis is het begin, het zal nu ff moeilijk zijn.
    Als je relatie al zo goed als over is zou ik er niet aan beginen.
    Ik wens je vanuit hier heel veel sterkte toe.
    Je kan altijd bij ons terecht. ( lucht ook lekker op)

    Gr.
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Volgens mij bedoel je egoistisch en niet egocentrisch. :(:
    Maar anyway, ik zou het van mijn LEVEN niet doen. Wat andere meiden al zeggen: je moet zorgen dat de basis goed is. :rolleyes:
    Ik zou er zelf niet aan beginnen. Maar je bent nog jong zat. Wellicht kom je de ware tegen (vanmiddag bij de slager bijvoorbeeld ;)) en dan kun je daar alsnog een kindje mee krijgen.
     
  9. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik heb al jaren de kinderwens-gevoelens, en nog heeeeeeeel sterk ook.

    Nu 5 jaar later ben ik dan eindelijk zover dat we gestopt zijn met de pil! Wat ben ik blij!
    Maar ik ben ook blij dat we er niet eerder aan begonnen zijn, ondanks mijn hele sterke gevoelens van een aantal jaar geleden.
    We hadden het wiegje op het balkon moeten plaatsen; we hadden er geen plaats, geld en tijd voor gehad.

    Nu zijn we gesetteld en is een kindje welkom.
    Let wel; materiaal is niet het allerbelangrijkste wat je een kindje kan bieden; liefde is het meest belangrijke!
    Maar als je je kindje die liefde van beide ouders niet kunt geven en ook kleding en eten kun je het niet bieden, omdat de financieën niet in orde zijn, dan is het toch niet echt goed.

    Ik ben echt van mening dat je een kindje een juiste basis moet kunnen bieden.... In alle opzichten dus.
     

Deel Deze Pagina