ik wil even alle meiden die hier (jammer ) genoeg schrijven een hart onder de riem steken ikzelf ben vorig jaar augustus mijn kindje verloren na 34 weken zwangerschap brute pech vertelde ze me placenta loslating zou eens vor komen 1op2000 bij vrouwen boven de 30 en daar zitje dan net 21 geworden je droom en alles wat je hoopte kwijt;;; ook kwam bij mij de maand erna al het gevoel om terug zwanger te raken enorm de kop op steken ook ik voelde me schuldig tegenover mijn meisje omdat ik het verdriet nog lang niet verwerkt had maar ik moest en zou terug zwanger raken de eerste 3 maanden leken wel jaren en toen ik het de 4 de maand wat vanme af kon zetten bleek ik opnieuw zwanger! dolgelukkig maar doodsbang voor wat ging komen ware we toch dankbaar voor dit wonder ik hechte me al dadelijk aan dit nieuw leven en zag het als een teken een cadeau van ons yana om terug gelukkig te worden mijn man sloot zich wat af van bang dat het deze keer weer mis zou gaan vol goede moed bereikte we de 30 weken en tenslotten de 34ste week daar waar het de vorige keer fout gelopen was doodsangsten hebben we uitgestaan en ik zette zelfs snachts mijn wekker om eens tegen mijn buik te duwen om eens leven te voelen de 35ste week kreeg ik weeen deze zette echter door en op 9 september hebben we een wolk va,n een zoon gekregen 5 weken te vroeg maar na 10 dagen couveuse hebben we hem thuisgekregen! ik wou gewon even laten weten dat hoe moeilijk het ook is en vergeten kan je het nooit maar geloof me na de donderwolken komen en heus weer lichtpuntjes!hier het bewijs!
jee meid wat erg.. maar gefeliciteerd met jullie zoon meid echt super dat het goed is gegaan en je nu een wolk van een beebje hebt geniet ervan en idd vergeten doe je je kind nooit meer... maar idd wij hopen ook dat er weer betere tijden voor ons aankomen ooit...
ik ben er zeker van dat er voor idereen wat zo een verlies mee gemaakt heeft er bettere tijden komen! ik heb eens ergens gelezen dat er alleen de sterkste mamas voorgekozen worden om een kindje te moeten afgeven een verloren ziel die nog niet gereed was om terug op aarde te komen en dat die mamas daarna extra beloond worden nou op da moment heb ik er niks aan gehad maar nu denk ik er nog vaak aan!
Hi kirstenyana, Dank je wel! Een goed bericht hier is ook wel eens fijn! Ik ben nu weer zwanger nadat het de vorige keer met 32 weken is mis gegaan. Ben nu 21 weken en de spanning begint aardig te stijgen maar heb nu weer een sprankje hoop ! Groetjes Bikkie
hallo kirstenyana, ik moet spontaan huilen als ik lees wat je schrijft. Van verdriet om het verlies van onze kindjes maar ook van blijdschap om de hoop die je ons geeft. wat een prachtig mannetje! liefs, loopy
bedankt voor je positieve berichtje hier! Fijn om te lezen dat het ook goed kan gaan na een overleden kindje! gefeliciteerd met jullie knappe zoontje! idd vergeten doe je je overleden kindje niet, je kunt het op een gegeven moment wel een mooi plekje geven. ik ben nu weer zwanger nadat het de vorige keer bij 26 weken is fout gegaan. Ik zit nu dus in dezelfde periode alsdat het fout is gegaan. Het is nu echt heel zwaar en het enige waar ik op het moment voor leef, zijn de schopjes. Dan ben ik weergerust gesteld. Maar ik ga er van uit dat het helemaal goed gaat komen, net als bij jou! Geniet lekker van jullie knappe mannetje! wat zal Yana trots zijn op haar ouders en broertje!
Ik hoop dat je voor ons allemaal het bewijs bent dat het na een hele vervelende periodo ook weer goed kan gaan. Gefeliciteerd met prachtige zoon en bedankt voor je berichtje.
ik hoop dat jullie iets hebben gehad aan mijn bericht wou ook nog eve ons geboortegedichtje van yuul delen met jullie mss een idee voor sommige negen maanden woondje je bij mama in lieve yuul welkom in ons gezin je bent nog zo klein en je kan het niet weten dat je een zusje hebt dat wij nooit zullen vergeten met yana zal je nooit kunnen spelen maar onze liefde voor haar willen we graag met je delen daarom sturen we samen na je zusje een lief klein vlinderkusje
Hi meis, ik vind het echt heel errug lief dat je ons een hart onder de riem wil steken! Voor jullie is het ook zeker erg moeilijk geweest,wat oneerlijk is het he. Wat een mooi manneke is het zeg! Dat stukje wat je schreef over de sterkste mama's doet me wel een beetje goed en ik geloof daar ook wel en beetje in Ik hoop ook idd dat het voor ons allemaal weer gaat lukken! [-o< [-o< [-o< Ik wil jullie bedanken en heel veel geluk en liefde wensen! Veel liefs Dais.. -x-