pechvogel: ja EZ de ferti gyn vind ik wel heel aardig en mijn eigen gyn vond ik tijdens de zw heel aardig maar bij het nagesprek .... was het meteen over toen was ik een nr en scheepte hij alles af en de uitspraken die hij deed over tygo* en verder dat deed ons te veel pijn tis me behoorlijk tegen gevallen toen... ik zou niet weten welke zw gyn er dan nog meer is want assistenten wil ik niet.
Lieve Caruli Heel normaal zijn de gevoelens die je nu hebt. Een paar weken naar het overlijden van Djordy* heb ik precies het zelfde gehadals dat jij nu meemaakt....de drang naar een nieuwe zwangerschap. Ik voelde mij toen raar en schuldig dat ik daar aan kon denken,heb toen een goed gesprek met mijn verloskundige gehad en die zei tegen mij"Je hebt er aan gevoeld en geroken,en het is normaal datje zo denkt" Meid volg je gevoel,voel je niet schuldig tegen over de buiten wereld. En gewoon een andere gyn aan vragen,heb ikook gedaan en in mijn papieren zat een extra briefje waarop stond geen dokter M. En praat er open over met je man. Liefs Jessica
hoi meiden heb het gisteren met mijn man nog over gehad over hoe nu verder enzo en we hebben al een plan getrokken nu vanmiddag eens kijken wat de ferti gyn zegt en dan volgende week nog een keer bij de (vervelende) gyn langs en dan kijken wat hij ervan vind en of hij toestemming geeft om ooit nog door te gaan met onze wens we zullen zien ....
Caruli, Hoe is het gegaan vandaag? Je kunt ook naar het andere ziekenhuis. Daar zitten genoeg gyn. en dat ziekenhuis is zelfs uitgeroepen voor de beste gyn afdeling. Alleen voor de vruchtbaarheidsbehandeling moet je naar het EZ. liefs, Pechvogel
het is vandaag goed gegaan nog over de zwangerschap gehad en de behandeling hij zei: de behandeling was geslaagt alleen helaas het eindresultaat is niet goed maar we hebben alle info gekregen enzo en moet nog wel eerst naar dr R om toestemming lichamelijk en geestelijk en dan zien we wel weer verder wanneer we weer beginnen hij zei je hebt het zelf in de hand aangezien het toch eerst nog cryo poging gaat worden kun je zelf beslissen wanneer je begint
ik begrijp niet helemaal watcryo is enzo maar ik maak uit je verhaal op dat deze arts het best nog eens wil proberen! Dat is positief toch?! ik hoop het zo voor je!
hoi meid cryo is ingevroren embryo's vorige ivf behandeling hadden we 11 embryo's waarvan 7 ingevroren zijn geweest 2 in maart ontdooid daar is tygo er 1 van en nu nog 5 over die moeten we eerst gebruiken voordat je een nieuwe ivf behandeling krijgt en hopelijk ontdooien ze goed en kun je ze nog gebruiken ja er is medisch gezien niks waarvoor we niet meer zwanger mogen worden dus we mogen beginnen wanneer we weer willen
Nou das toch wel goed nieuws he meid. Alleen maar hopen nou dat dr R toestemming geeft dan,dat is die niet leuke arts? Waarom moet hij toestemming geven eig? -x-
hoi meid das idd de minder leuke arts hij moet toestemming geven tja weet ik eigenlijk ook niet zo goed iig om te kijken of het lichaam klaar is en of ik het geestelijk weer aan zou kunnen maar waarom eigenlijk :
caruli, ik denk dat die arts best wel kan oordelen over jouw lijf, maar zeker niet over jouw hoofd! Dus laat je niet afschepen he! En laat je niet onzekerder maken dan je misschien al bent. Ik vind je een supersterke vrouw en heb bewondering voor je kracht!
Hi, nou dat weet ik dan ook niet want onze gyn zei bij de eerste nacontrole dat ik gewoon weer zwanger zou kunnen worden en dat het lichamelijk wel zou kunnen? Idd geestelijk kan hij niks over zeggen,dat weet jij zelf het beste! Zeg m gelijk dat je bij je volgende zwangerschap hem niet meer wilt!
ik denk dat ze lichamelijk even af willen wachten omdat ik zo'n nare bevalling heb gehad en lichamelijk een flinke klap heb gehad maar goed dat kan ik dan nog wel snappen maar geestelijk? dat weet ik idd toch wel zelf het beste maar als hij wil k*tten dan kan hij me gewoon geen toestemming geven en daar ben ik bang voor dat hij ons dan daarmee dwars wil zitten.... maar goed we zullen het wel zien
wat fijn dat de ferti gyn het weer wil proberen! Dat is heel positief nieuws! Hopelijk wil die vervelende gyn het ook proberen en geeft hij toestemming. Als hij dat niet doet of hij zoekt uitstel zou ik echt naar een ander ziekenhuis/gyn gaan hoor. Maar de ene helft is iig een ja, dat is al heel fijn he!
Ik vind het toch maar een raar verhaal hoor. Nare man die gyn! Ach misschien doet hij helemaal niet moeilijk,wachten maar af he En doet hij wel moeilijk dan idd zou ik ook een andere gaan zoeken! Ik hoop iig dat jullie weer snel kunnen beginnen! Liefs..
hoi meiden ander zh gaat niet of we moeten naar een andere stad ofzo maar goed misschien doet ie niet moeilijk we moeten het afwachten we zullen onze plannen aan hem voorleggen en kijken wat hij er van vind
hoi Caruli, je moet toch vandaag naar de gyn? heeeeel veel succes en ik denk aan je hoor! liefs, loopy