Zere billen/benen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Daan22, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik werk op een kinderdagverblijf, en sta eigenlijk altijd alleen op de groep, dus til ik eigenlijk de hele dag,
    Ben bijna 18 weken zwanger en heb een dochter van bijna tien maand, dus het tillen thuis gaat ook gewoon door.

Meestal werk ik een dag of 3 of 4, en dan dus alleen, als ik dan thuis kom heb ik een soort doof slaperig gevoel in mijn billen en benen! Wat zou dit kunnen zijn? Herken het nl niet van de vorige zwangerschap

2. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Heb ik ook wel gehad inderdaad, maar kan geen oorzaak aanwijzen. Het was ook meer met vlagen, ene keer meer 'last' van dan de andere keer.

Succes!

4. WitteN

WitteN Niet meer actief

Iets vanuit je rug?

5. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Klinkt als ischias? Ik heb het aan 1 kant van mijn lichaam. In mijn rechter bil voelt het knap vervelend om het zo maar te zeggen en het trekt door in mijn been, wat doof kan voelen en tintelend kan voelen. Ik zou zeggen, ga er even mee naar de huisarts en wellicht dat als dat het is ze je doorstuurt naar de fysiotherapeut. Daar loop ik nu ook en het werkt wonderen.

6. mvhulst

mvhulst Nieuw lid

18 aug 2014
    2
    0
    0
    Groningen
    #6 mvhulst, 18 aug 2014
    Laatst bewerkt: 18 aug 2014
    Hoi

Voelt het aan als kramp in de benen?
    Ik heb dit probleem namelijk ook gehad.

7. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik heb het ook, ik loop bij een bekkentherapeut. Bij mij zit het vooral bij mijn stuitje en ik heb inderdaad af en toe ook dat dove gevoel, maar dat is als ik echt teveel heb gedaan.

8. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ik heb het ook en ook bij mijn zoontje gehad.

Heb het dan alleen aan de linker kant.
    Allebei de keren rond 16 weken begonnen.
    Loop ervoor bij fysio, zij zegt dat mijn spieren strakker zijn door zwangerschap en dasrdoor zenuw bekneld zit

Heb het ook vooral als ik veel gedaan heb

Deel Deze Pagina