Dekentjes en lakentjes daar kom ik nog wel uit, maar wat doen jullie met het matrasje? Maken jullie gebruik van een aerosleep matrasbeschermer? En wat komt er verder op/om een matras? Alleen hoeslakentjes, of ook een molton? En iets tegen doorlekken?
Hier geen aerosleep gebruikt. Om het matras heb ik eerst een molton en dan een hoeslaken. Nu onze dochter wat ouder is heb ik als ze ziek is een zeiltje onder de molton, voor als ze moet overgeven dat het matras niet vies wordt.
Hier gewoon een molton en een hoeslakentje. In het wiegje in het begin een lakentje en dekentje gebruikt. Daarna over op slaapzakje zonder dekentje. En later ook zonder lakentje. Zeiltjes enzo worden sterk afgeraden omdat het niet ademend is.
opmaken MET aerosleep Matras, molton, aerosleep, hoeslaken, laken en dekentje Opmaken ZONDER aerosleep Matras, molton, hoeslaken, laken en dekentje. en idd geen zeiltjes in bed. Je kan wel een hydrofiele doek onder het hoofdje leggen.
Dat is zeker zo! Ik heb hem 3 jr gebruikt voor onze dochter, en misschien geluk maar heb geen vlekken op 't matras. Maar voor de zekerheid bij nr 2 maar wel doen haha.
Ik deed altijd een molton + hoeslaken en dan bij d'r hoofdje een hydrofiele luier. Heb nooit geen aerosleep gebruikt.
Wij hebben op ons matrasje een aerosleep matrasbeschermer (houdt ook vocht, melk, spuug etc. tegen dus geen molton nodig) en een aerosleep hoeslaken. Dat is alles. Dekentjes en lakentjes nooit gebruikt, maar gewoon vanaf het begin in een goede slaapzak.
Wij hadden in de wieg en kinderwagen hetzelfde als nu in zn ledikant. Aerosleep en dan een aerosleep hoeslaken. In de wieg lag hij in een slaapzak, en daarover een dekentje (heel koud huis) en kruiken. Nu in zn ledikant alleen een slaapzak. In de kinderwagen een vest of jas en een dikke deken.