Ik kreeg van Quinny een mailtje dat er een nieuw voorwiel te bestellen is met luchtbandjes. Waarschijnlijk hebben ze het probleem met gladde vloeren en de huidige wieltjes eindelijk door Ik heb bij Gardo nagevraagd, en daar is ie vanaf januari te bestellen voor 62,50. Mocht iemand een ander adres weten die hem sneller levert of al heeft...ik houd me aanbevolen groetjes Setje Edit moderator: verplaatst naar De babyuitzet
Is dat zo'n kinderwagen met 4 van die dikke wielen? Van die banden met lucht erin? Zo ja, ik heb bij de fietsenmaker stepbanden gehaald. Kosten 12,50 + 5 euro om ze erom heen te laten zetten. Bij mij waren ze namelijk versleten, het canvas kwam er door heen.
oh da's mooi, ik ga dit topic ff in de gaten houden, heb nl ook een quinny buzz @beertjey: quinny buzz is niet met 4 luchtbanden, die heeft een klein dubbel zwenkwieltje voor, wat dus blijft hangen op gladde vloeren
Hallo, Ik heb de luchtband al een paar weken geleden gekocht bij de Aktiebaby in breda. Ook voor 62,50. Daar stonden er toen genoeg. Ik begreep van de fabrikant dat elke buzz leverancier de band kan bestellen bij hun. Ik zie net in de webshop van aktiebaby dat hij ook te bestellen is. (zoekterm Terreinbanden) Mijn man en ik vinden het in ieder geval een hele verbetering! Zijn er nu weer eens mee naar het bos geweest en zelfs dat liep goed! En voor de kleine zit het comfortabeler. Een aanrader! Groetjes Milo
Ik heb net een belrondje gedaan in Tilburg en Van Asten babysuperstore heeft ze ook al (62,50), daar kun je trouwens ook van je driewieler ook een 4 wieler maken maar dan zonder luchtbanden, ik zit nu dus te twijfelen wat handiger is...
Ik was mn topic even kwijt Ik heb inmiddels het nieuwe voorwiel, ook uit Breda bij Aktiebaby! Ik vind het een hele verbetering, geen geslip meer in de winkel! Echt een aanrader! groetjes Setje