Mijn zoon is bijna 1. Sinds een tijdje stopt hij zijn vingers/hand in zijn mond en gaat kokhalzen. Als wij zijn hand weghalen en zeggen dat dat niet mag gaat hij soms lachen en doet het weer. Afleiden met iets werkt wel en soms ook niet. Wie herkent dit? Ben zo bang dat hij te ver gaat en gaat spugen. Hij doet dit soms ook in de auto en dan heb je er niet echt zicht op maar wij horen hem dit dan doen. Hopelijk een fase....
Is een fase ja Ik liet het ze gewoon doen, na een paar keer flink kokhalzen of een keer echt overgeven, is het niet meer leuk.
Deze fase hier ook gehad en negeren is een prima optie. Het gaat over, geen aandacht besteden maakt dat ‘t sneller voorbij zal zijn.
Bedankt dames!! Gelukkig normaal verschijnsel. Mijn dochter deed dit nooit maar die huilde veel maar verder deed ze nooit gekke dingen. Ik zei ook al tegen mijn man; laat hem maar hij moet zelf ondervinden. We negeren het maar idd. Lol dr snel af hoop ik
Hebben mijn beide kinderen ook gehad, vervelend! Inderdaad geen aandacht aan besteden, hield vanzelf weer op
Doorkomende tandjes zou kunnen. Keelpijn geen idee of hij hier last van heeft. Het is al paar weken zo. Negeren werkt tot nu toe goed!