Wij zijn er misschien wel uit, maar hoe de naam te schrijven. Het zal een dubbele naam worden (als deze het wordt). Wat zetten we tussen de namen, een trema, een streepje of plakken we het gewoon aan elkaar.
Dat hangt helemaal van de namen af. Voor een naam als Ivy Rose heb je geen trema nodig, en misschien ook geen streepje oid. Gevoelsmatig zie je bij jongensnamen vaker een streepje tussen de namen en worden de namen bij meisjes vaak los geschreven. Als het begrijpelijk is zonder extra leesteken zou ik daar voor gaan.
Nou, dat wilde ik net zeggen! Dus als je de namen met ons wilt delen @Kaaat, dan zou dat wel handig zijn willen we je verder kunnen helpen
Natuurlijk wil ik dat Ella Jane Maar tweede naam, dus echt tweede naam zal dan ook met een J zijn, zoals bij al mijn kinderen. Dus hoe dan op het geboortekaartje zodat duidelijk is dat de roepnaam Ella Jane is.
Dus als ik het goed begrijp wordt Ella Jane echt de eerste naam en krijgt ze dus nog een tweede naam met ook een J.? Zoals bijvoorbeeld Ella Jane Jacky? In dat geval; Ella-Jane dan. Doe je dat niet, komt het over alsof het drie losse namen zijn en je je kind de roepnaam Ella meegeeft. Sowieso als je als roepnaam echt een dubbele naam wil: altijd met een streepje ertussen. Ik had uit de OP niet begrepen dat er nog een naam achteraan zou komen, dus vandaar deze reactie nu.
Je kunt ook op de voorkant van het kaartje de roepnaam zetten en de extra naam op de achterkant/binnenkant. Of Ella Jane in grotere letters of een ander lettertype.
Oh, mooie naam Ella! ♡ Ellajane kan iig niet. Ik zou ook Ella-Jane doen dan. Maar vind alleen Ella het mooiste
Als je het zonder streepje doet ziet de burgerlijke stand het als twee (met de extra J. als drie) losse namen en zouden haar initialen E.J.J. worden. Als je dat niet wilt zou je sowieso voor het streepje moeten kiezen.