Helaas zijn we er nog steeds niet uit. Welke naam vinden jullie het mooiste passen bij onze andere 2 kinderen? Onze andere 2 kinderen heten N.aomi en L.ucas. Bedankt
Esmee teveel voorkomend. Sarah te ouderwets. Celina te oosters met die -a op het eind. Celine wel mooi. Isabella ben ik ook niet zo weg van door de -a, hou zelf meer van -e Maar is wél voor mij vérreweg de mooiste én meest bijpassende van de 4, dus deze dus
Het beste bij passen: Sarah. Maar omdat je die (en esmee ook) zo vaak hoort zou ik voor isabella of celina gaan hoewel ik isabelle/isabel en celine veel mooier vind.
Dus jullie vinden Celine met een E mooier? Vinden jullie deze naam passen bij de andere namen van mijn kids?
Zouden jullie Celine schrijven of Céline ( zoals in Frankrijk ) Zelf heb ik niks met streepjes omdat we dat hier in nl niet gebruiken.
Ik vind alle namen het net niet. Met Esmee heb ik niet zoveel en Sara, Celine en Isabelle vind ik veel mooier.
Ik ben doorgaans van de correcte spelling uit het land van herkomst. Maar als je Céline schrijft, zeg je dus zee-lie-ne en Celine spreek je uit als se-lie-ne. Vind die laatste uitspraak veel logischer. Kanttekening daarentegen: Céline Dion spreek je dan wel weer "gewoon" uit als se-lien (se/ne kun je ook als suh/nuh lezen als je dat makkelijker vindt). Doe lekker wat jij wilt
Ik ken verschillende Celines en die worden allemaal uitgesproken als See-liene. Heb nog nooit van de uitspraak Suh-liene gehoord en vind het eigenlijk ook niet zo mooi...
Kan uit ervaring zeggen dat er zowel See-lie-ne, Suh-lie-ne, See-lien en Suh-lien gezegd wordt bij de schrijfwijze Celine. Echt van alles wat.
Beide... Dus volgens mij kan je prima voor Celine gaan zonder streepje. Je zoontje heet Lucas toch? Ik ken een broertje en zusje Lucas en Celine, vind het een hele mooie combinatie!