Hoi, Over een paar daagjes kan ik al testen ,dus ik dacht 8) laat mij even het kruidvat test halen,maar nu...... zag ik dat ze een dubbele test hadden met een pipet.. Wie kent deze test...en weet je het was spotgoedkoop zeg.pff Groetjes Sha
Hoi Sha, Heb deze test zelf ook wel is gebruikt. Begrijp van anderen op deze site dat ie erg gevoelig is. Test eerder positief als bijv. Clear Blue.
heb hem een half uur geleden nog gebruikt ik vond hem op zich wel goed, maar meer dan 4 druppels had ie wel nodig om een controle lijntje te geven en die was nog heel licht. volgens de gebruiksaanwijzing moeten het exact 4 druppels zijn, dus dat vond ik wel raar.
En ze zijn lekker goedkoop en werken ook nog eens goed! Je voelt je ook net een chemicus, met dat pipetje... haha, maar gaat heel makkelijk! Suc6 en ik hoop dat je al posi test!
Hoi Marieke, en heb je voor je NOD getest? Hmm 4 druppels ivm met het staafje? ik moet zeggen ik heb het nog niet open gemaakt,mij kennede ga ik gelijk testen haha..
Ow wauw! ik had 6dagen geleden een test gedaan met ik weet niet meer wat voor merk maar die was van de apotheek,en kwam negatief uit, dus heb ik deze gehaald...maar hoeveel dagen ervoor had jij getest>? Groetjes Sha
Hahaha ja ik stond ook versteld ik pakte en leeste het en ik d8 wat? zo goedkoop kan niet,toen pakte ik een clear blue (voor alle zekerheid) en ik d8 weet je wat......ik probeer het gewoon! haha dokter anders
Nou ik kon het niet laten dus heb ik net getest en was het NEGATIEF snik,dan maar paar dagen wachten...
Hoi allemaal, Even over de kruidvat test; ik heb namelijk ook deze test gedaan 4 dagen voor nod maar was helaas negatief. Heb wel symptomen van een evt. zwangerschap ( misselijk, moe,hoofdpijn en rose licht bloedingkje ) maar moet toch nog even wachten tot mijn nod dag. Hopelijk daarna wel positief.. Groetjes Anneke