test wel positief en dan weer niet en 2x kleine bloedpropjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stefanievos, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanievos

24 sep 2008
    6
    0
    0
    hallo,

ik heb voor dikke 2 weken terug een test gedaan en daar kwam positief uit, nou ben ik de volgende dag naar de dokter gegaan en daar gaf hij weer negatief, ik ben toen direct vanuit de dokter naar de apotheek gegaan en heb weer een test gedaan dat was s'middags en die gaf weer negatief.

nou ben naar onze drogist gegaan en die test gaf echt een bijna niet te zien streepje aan in 3 minuten en dat doet ie nog steeds, maar ik had er niet zo vertrouwen in dus heb ik vanmiddag weer een test gedaan en die gaf weer negatief MAAR! de buurvrouw weet dat ze nu zwanger is en we hebben vanmiddag dezelfde testen op gehaald en bij haar gaf die ook negatief dus ik begrijp het niet helemaal :( ...

nou heb ik trouwens afgelopen weekend een heel klein bloedpropje verloren en gisteren avond weer :( wat zou dat kunnen zijn, ik heb een spiraal zou het daar iets mee te maken kunnen hebben...

maar ik wil graag weten of ik nu wel of niet zwanger ben!

2. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik zou nog een ander merk gaan halen. Maar met een spiraaltje kun je toch niet zwanger worden? Ik dacht dat je dan geen eisprong had?

3. stefanievos

24 sep 2008
    6
    0
    0
    nou dat zou ik je eens wat vertellen het is raar maar waar.

mijn oma heeft ook 2x door een spiraal kinderen gekregen en mijn moeder en zus hebben dat ook gehad :( , wij zijn heel vruchtbaar aan onze kant en ik heb al een dochtertje door een van de zwaarste pillen gekregen.

en zoals alle dingen zijn ze maar 99% zeker :(

4. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Hmmm.. dat is raar... Tja dan zou ik nog maar even gewoon afwachten en kijken wat de test (of je lichaam) doet? Misschien als je verder zwanger bent dat je hcg inmiddels gezakt is dat je negatief test? Zo niet, dan zijn dat wel rare testen (waarmee je buuv negatief testte..)

5. stefanievos

24 sep 2008
    6
    0
    0
    ja dit wil ik er trouwens er nog bij zeggen ik heb s'avonds ook onzettend veel buikpijn en ik heb met de goedkopere testen positief en met de iets duurdere negatief dus dat begrijp ik ff niet :(

6. stefanievos

24 sep 2008
    6
    0
    0
    trouwens die van vanmiddag was nog goedkoper dan wat ik had en die gaf negatief

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zou kunnen wijzen op een miskraam.
    Ik zou al ik jou was morgen weer naar de dokter gaan met je verhaal.
    Sowieso vreemd dat de dokter verder geen aktie heeft genomen na je posi test, je hebt toch een spiraal!

Enne .. als je niet zwanger wilt worden zou ik toch een condoom erbij gebruiken als ik jou was.

8. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Hoe gaat het met je? Heb je al meer duidelijkheid?

9. Trees

Trees Niet meer actief

Met een spiraal heb je gewoon een eisprong. Dit geldt ook voor de hormonenspiraal. Alleen heb je dan door de hormonen nauwelijks opbouw van baarmoederslijmvlies (en daardoor vaak ook geen menstruatie). Een koperspiraal heeft geen hormonen en geen invloed op je cyclus. Okey dat was de uitleg :)

Ik zou het ook even in de gaten houden en als je zwangerschapssymptomen krijgt/ houdt weer even testen. Juist omdat je spiraal hebt, lijkt het me belangrijk dat je het zeker weet. Eventueel kun je de huisarts nog om een bloedtest vragen? Dan weet je het echt zeker!

10. stefanievos

24 sep 2008
    6
    0
    0
    hoi

ik heb weer een urinetest bij de dokter laten doen de eerste 2 geefde de dokter onzekerheid aan omdat hij niet goed kon zien of ik wel of niet zwanger was.

toen heeft hij later weer een andere test gedaan (een speciale) en die gaf negatief

dus ik ben niet zwanger en de dokter vertelde mij ook dat je een eisprong had met de spiraal maarja als je eerste kindje door de pil heen is dan wordt je wel onzeker als je slijm en bloedpropjes verliest!(WAT IK NOG NOOIT HEB GEHAD MET DE SPIRAAL)

maarja het is goed nu ik ben niet zwanger :)

11. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    En hoe voelt het? BEn je opgelucht of vind je het ergens wel jammer?

Deel Deze Pagina