Ik de zin van dubbelganger dat je erg op iemand lijkt dat geloof ik wel, maar niet dat het zo is dat iedereen een dubbelganger heeft. Sommige mensen hebben een heel standaard uiterlijk en kunnen er meerdere mensen op lijken terwijl een ander weer een heel bijzonder uiterlijk hebben die je niet gauw tegen komt.
Nou ik weet ook niet of echt iedereen een dubbelganger heeft en toch denk ik soms ineens 'zooo hee die lijkt echt veel op .....' Hier woont ook ergens een oude man die als 2 druppels op mijn opa lijkt. Oude mensen lijken wel vaker op elkaar maar deze man is haast niet te onderscheiden.. Heb ook heel vaak dat als ik hem tegenkom ik bijna wil zeggen "hallo opa" en er zijn meer mensen die denken dat hij een tweelingbroer is. Ik denk dat we het ook nooit zeker kunnen weten of iedereen een dubbelganger heeft. Misschien woont je dubbelganger wel ergens in de rimboe.. dan zul je die niet zo snel tegenkomen
Hahha, ik heb het heeeeeel toevallig bij jouw avatar, Suusje1982, denk steeds de dochter van een vriendin te herkennen maar dat kan jij niet zijn. Je dochter en zij lijken erg op elkaar op die foto! Ik hoor het zelf soms op straat, zegt iemand me gedag, en dan : "oh sorry, wat lijk jij op iemand zeg.. ". Ben zelf wel heel benieuwd naar die andere persoon eigenlijk, hoor het wel vaker namelijk
Mijn moeder zei dat laatst nog tegen mij, ik geloof er eigenlijk wel in. Zou haar dan wel eens willen ontmoeten.. Mijn zoontje lijkt ook heeeel erg veel op mijn broer als je naar zijn baby foto's kijkt. Maar dat zal vast zo zijn omdat het familie is.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die veel lijkt op iemand die ik ken maar ik ben wel heel erg slecht in gezichten. Soms vraag ik me wel eens af of er iemand op de wereld is die net dezelfde kleren aanheeft als ik, naar hetzelfde nummer aan het luisteren is,...een dubbelganger qua karakter,...
Mijn man is de dubbelganger van zijn vader. En onze zoon weer een dubbel gangen van mijn man whaha. Maar dat werd niet bedoeld dus ne ik zou het niet weten!
Het is gewoon dat je op elkaar kunt lijken maar echt een specifieke dubbelganger geloof ik niet. Een vader van een kameraad heeft ook een dubbelganger (iemand die dus erg veel op hem lijkt) Heel lullig was het wel want die man kocht altijd alleen maar een krat bier. Kwam hem altijd bij de winkel tegen, dus dacht echt dat hij alcoholist was. Bleek dat hij het helemaal niet was hahaha. Oeps! Er is mij ook wel eens gevraagd of ik het zusje ben van iemand waar ik nog nooit van gehoord heb. Bijna iedereen heeft dat wel mee gemaakt in dit kleine landje kun je na gaan, er lopen vast wel meer mensen op deze aardbol die erg op je kunnen lijken. Ik heb toch regelmatig wel dat ik denk zo, die lijkt op iemand die ik ook ken. Net zoals bekende Nederlanders. Heb je ook mensen genoeg die daar op lijken.
Hmm, je kunt zien dat het je zoon is, maar daar houdt t ook op. Vind jullie niet enorm veel op elkaar lijken, laat staan dubbelganger.
Ik heb het hier gehad op zp, ik zag hier een foto van een vrouw die net bevallen met haar baby in dat topic van bevallen, en die leek sprekend op mij!!!! Moest echt goed kijken of ik het niet was hahaha, zelfs mijn man schrok ervan!!
Mwoah nee geloof ik niet zo... wel dat iemand op je lijkt maar echt (bijna) identiek... neuh... Laatst stond ik gezellig in de bus, of nouja ik stond gewoon echt mega gezellig is een bus nooit, en toen kwam er een vrouw naar me toe en zegt "Johhh wat lijk jij enorm op je zus!" Volgens mij heb ik echt een halve minuut lang heel overduidelijk staan nadenken (incl. frons) voordat ik verbaasd vroeg "heb ik een zus?" <-- (Denk er een verbaasd gezicht bij) Schijnbaar lijk ik dus op de zus die ik niet heb
Mijn zusje . Dat is wel echt mijn dubbelganger. Zo erg dat vrienden van haar denken dat ik haar ben en omgekeerd. Hoe vaak ze op straat wel niet 'D' wordt genoemd. Echt leuk eigenlijk. Vind het wel leuk een zusje die zoveel op mij lijkt. Bekijk bijlage 344676
Jep, ik heb blijkbaar ook een dubbelganger. Heb al een paar keer te horen gekregen waarom ik niet reageerde en zo.
Toen ik jonger was, was er een ander meisje hier in de stad die sprekend op mij scheen te lijken. Iedereen die haar kende zei het. Zelfs haar ex heeft een avond lang gedacht dat ik haar was... Ik werd dan ook ontzettend vaak met haar naam aangesproken. Ik vraag me af of dit andersom ook zo was... Echter, ik heb zelfs bij dit meisje op school gezeten en ik vind dus zelf niet dat we erg op elkaar lijken. We hebben wel wat van elkaar weg, maar daarmee houdt het wel op. Ik heb haar eens aan mijn moeder aangewezen toen ik het meisje in de stad zag lopen, die kon zich er van een afstand wel in vinden, maar van dichtbij toch minder haha!
Ik geloof wel in dubbelgangers hoor. Echt akelig was het wat ik laatst in de sportschool mee had gemaakt. Ik stond op de crosstrainer en voor mij zat een man op de fiets, zoals ik die man zag, zijn haar, de zijkant van zijn gezicht en het postuur van die man, was hij sprekend mijn oom die 2 jaar geleden is overleden. Ik ben er net zo lang naar blijven kijken tot ik zag dat het echt niet mijn oom kon zijn, ik was ook nog echt teleurgesteld dat het hem niet was ook. Was zo'n gekke beleving, je weet en hebt gezien dat je oom is overleden en toch zie je ineens iemand en ga je heel hard hopen dat je uit een droom wakker wordt en je oom weer voor je staat, was er gewoon even verdrietig van.
Vorige maand viel er een brochure op de mat van een nagelstudio met op de voorkant een foto van mijn zusje. Wij wisten nergens wat vanaf en belde haar ook meteen op maar ik was die dag al de vijfde die belde. Ze wist nergens van en toen zij ook uiteindelijk de brochure binnen kreeg moest ze ook echt drie keer kijken. Haar vriend heeft overigens de hele dag gedacht dat ze het wel was. Hij snapte maar niet dat hij van niets wist. Model schijnt wel in de buurt ergens te wonen. Van mezelf nooit een dubbelganger ontmoet. Ik heb geen standaard uiterlijk.