Hoi hoi, Doordat mijn linker eileider niet doorgangelijk is (wss endometriose) en mijn rechter eileider vernauwd is ben ik aan het tempraturen. Dit is pas mijn eerste ronde maar ik snap er helemaal niks van. Ik heb van de Gyn temp-kaartjes meegekregen maar ik hou het ook bij op FertilityFriend. Nou gaf FF aan dat op de 12e cyclus dag mij eisprong is geweest. Ik heb toen ook een 'prop' slijm verloren naar wat ik gehoord heb, dit kan door de eisprong. Mijn tempratuur is toen ook met 0.2 graden gestegen. Ik heb vandaag mijn temp-kaartje op FF weer bijgewerkt omdat mijn temprauur weer was gestegen en nu geeft FF ineens aan dat mijn eisprong op de 19e cyclusdag was. Vandaag zit ik op de 22e. Nou probeer ik de laatste 3 dagen de 'stand' van mijn baarmoeder te voelen en die zit al 3 dagen 'dicht' Ik voel namelijk een soort tuitje (of puntje) maar daarbij komt er wel wit slijm mee naar buiten. Ik heb ook de eerste 12 a 13 cyclusdagen last gehad van een gespannen onderbuik, gevoelige borsten etc maar sindsdien heb ik nergens last meer van gehad. Hoe moet ik dit nou allemaal interpeteren? Houd mijn lichaam me voor de gek en ben ik gewoon aan het ontpillen of is mijn cyclus gewooon aan de gang en moet ik niet zo op FF letten? Ik heb mijn temp-kaartjes in mijn album staan als dat wat meer duidelijkheid geeft. Alvast bedankt! en sorry voor het lange verhaal. Ik probeer mijn lichaam te begrijpen maar kom er echt geen wijs uit.
Hoi sterre, Het is verstandig om even alleen het temp kaartje bij te houden en niet ook nog bij FF. Dit moet je even 2-3maanden doen zodat je een overzichtje hebt. Van 1x kan je weinig tot niets zeggen. Het slijm verlies kan met een eisprong te maken hebben gehad maar hoeft niet. De stand van je baarmoeder voelen is echt bijna niet te doen,de verschillen zijn zo subtiel dat ze niet te voelen zijn. Groetjes imke