Dubbelleven

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Ik hoorde vandaag een verhaal over een vrouw die getrouwd is, maar ook een relatie had met een andere man. Ze was overdag bij haar eigen man, en speelde mooi weer voor de buitenwereld, en 's nachts bij haar minaar. Hier sliep ze, en vertrok weer om 6.00 uur naar huis.
    ze dacht dat haar man dit niet wist, en de buitenwereld ook niet. Maar in werkelijk wisten veel buren dit wel.
    Hoe kunnen mensen zo naief zijn, en zo'n leven met leugens lijden? Snap dit niet....

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hoe krijg je zoiets voor elkaar, waar dacht die man dan waar ze was snachts?

3. mona23

mona23 Niet meer actief

Dat vindt ik ook zo raar. Kan het me daarom ook niet voorstellen. Kijk met hele andere ogen naar haar

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik vraag me ook we af wat die man dacht dat ze 's nachts dan deed? Of sloop ze weg en dacht ze dat hij het niet doorhad??

Vreemd verhaal....

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ken ook iemand die al jaren een relatie heeft met een man die al in een andere relatie zit. (En daar niet weg wil vanwege kind.) het is bij hun niet zo dat ze elke nacht samen slapen, maar ze zijn wel geregeld bij elkaar. (Hij bij haar) en ze gaan zelfs wel eens een weekendje samen weg ofzo.

Ik heb geen idee of die ander echt niks weet of dat die het zo maar laat. Ik kan me niet voorstellen dat je na al die tijd niks vermoedt! Misschien liever een man die je deelt dan geen man ofzo??? Ik weet niet waarom mensen zo over zich laten lopen.

Of misschien heeft ze er zelf ook wel een vent naast?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Apart verhaal inderdaad.

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Wat een apart verhaal. Die man moet toch door hebben gehad dat zijn vrouw elke nacht niet naast hem sliep?

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja natuurlijk ;)
    Haar man zal zich vast nooit hebben afgevraagd waar ze 's nachts was :(, waarschijnlijk een gevalletje van met wederzijdse instemming, maar voor de buiten wereld niet.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    In Amerika hoor je dit soort verhalen toch wel vaker? Dat de man zogenaamd voor z'n werk weg moet op zakenreis of als vertegenwoordiger zijnde veel op pad is en dat ze dan in werkelijkheid bij een andere partner zijn. En die vrouwen weten dan ook helemaal van niks.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    De man zal het wel weten, maar een bord voor zijn hoofd houden en het wel best vinden. Je weet nooit wat je waarvoor opgeeft en waarschijnlijk weet hij ook als hij haar ermee confronteer dat hij aan het kortste eind trekt.
    Er zijn meer die zo leven en soms weten ze van elkaars eventuele andere partner. Ik zou zo niet kunnen leven, maar het is een leven waar iemand al dan niet bewust zelf voor kiest.
    Ik vermoed dat hij het wel weet, maar net doet of zijn neus bloedt.

11. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Soms werken deze relaties juist heel goed voor de betrokkenen. Het is voornamelijk de buitenwereld die er een negatieve mening over heeft. :) En nee ik zit niet in een dergelijke relatie :D

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hihi wat schattig dat je denkt dat dat alleen in Amerika voorkomt. Ik geloof zelf eigenlijk helemaal niet in monogamie bij zoogdieren. Mannen moeten biologisch gezien hun zaad bij zoveel mogelijk vrouwen eh "deponeren" om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen en vrouwen moeten dat zaad dan weer van zoveel mogelijk mannen eh "ontvangen" zodat de kans groot is dat ze kinderen krijgen met "sterk DNA"
    Ik denk eigenlijk dat monogamie een cultureel bepaald fenomeen is en niet zozeer biologisch. Maar dat is mijn bescheiden mening. (en ik ben net zo tegen vreemgaan zonder medeweten van de partner als jullie allemaal hoor. ;))

13. Purk

Purk Niet meer actief

Denk dat je daar 100% gelijk in heb. Nee ik denk het niet alleen, ik weet zeker dat oa antropologen, filosofen en biologen het met je eens zijn :D

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

ach, wie weet had haar man er wel mee ingestemd!
    gun die vrouw ook een pleziertje hahaha :p

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb zo een ex vriend, leidde ook een dubbelleven
    en kon makkelijk want ik draaide zeker 10 of meer nachtdiensten per maand.....

16. Purk

Purk Niet meer actief

Wat heftig voor jou zeg

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen!
    Een tijd geleden las ik een verhaal in Mijn Geheim, en daar stond een verhaal over een driehoeksverhouding, van een man en 2 vrouwen.
    En daar stond nog een foto bij ook, dat vond ik ook zó vreemd.
    (Het waren nog niet eens mooie vrouwen. :))

18. Purk

Purk Niet meer actief

Daarom mosten ze natuurlijk een man delen, want ze konden er niet een vinden die het met alleen hun wil doen :D:D

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Whahahaha. :D:p

20. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik snap al niet hoe iemand zoiets kan volhouden... Als ge ni content zijt met uw leven moet je een verandering maken en niet van 2 walletjes eten... Doe je alleen maar mensen pijn mee

Deel Deze Pagina