Wat is nou echt een hele spannende serie? We hebben sindskort netflix en ik ben al verslaafd aan Pretty little liars maar dat is toch wel voor meisjes . Ik zoek een hele spannende serie om samen met mijn man te kijken. We waren al bezig met house of cards, the americans, maar dit vind ik toch niet in de trant van The walking dead, breaking bad, prison break. Dat waren echt spannende serie waarbij je er zo 4,5 achter elkaar kon kijken. Ik heb het idee dat Son's of anarchie wel een goede kanshebber is? Jullie nog ideeën? Ook voor mij, want als ik Pretty little liars uit heb, val ik volgens mij in een zwart gat wat series betreft.
Sons is een dikke vette JA!! Ook voor jou En al wat ouder, maar hij staat niet in je lijstje, is Lost..
Ik neus altijd op een bepaalde website rond als ik op zoek ben naar iets nieuws, is wel Engelstalig, maar verder een hele complete website met beoordelingen van kijkers waar je wel aan kunt staven: .... IMDb - Movies, TV and Celebrities
Fairly Legal is ook een goede, wel voor jouw alleen dan. En anders Under the Dome en The Blacklist Veel kijkplezier!
The killing AANRADER!!! Mijn vriend en ik hebben alle seizoenen samen gekeken. Nu bezig met homeland, ook spannend!
Ja the sons of anergy is supper!!! En once upon a time ook. Wij zijn nu met teen wolf bezig ook een goeie! En vampiers diarie is ook top
Sons of Anarchy die is heel goed ook echt wat voor je man. Homeland of the Following zijn ook echt goed.
The following echt super spannend, gaat over een man die een hele sekte creëert en de FBI die ze probeert op te pakken.