dubbeltje op zijn kant , wie kijkt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door twee, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

nee ik zei het ook al tegen ml.
    zo sloom en raar uit zn ogen kijkend. Alsof ie voortdurend aan de wiet zat ofzo.

2. sunshineS1976

ja t gaat helemaal nergens over. Allemaal waardeloosven kansloos en meer sensatie belust vind ik. Natuurlijk valt half NL over die man heen als uitgebreid belicht wordt dat ie onder invloed gaat rijden en zelfs zonder rijbewijs. Maar dat ze zulke figuren helpen snap ik niet.
    Ik vond vorige seizoenen soms ook nergens over gaan. Bijna elke oplossing was allebei fulltime werken en van 1000e pinnen elke maand naar 100e per week. Daar heeft een enigszins gemiddeld intelligent persoon toch geen Annemarie van Gaal voor nodig??

Nou ja voor John Williams zou ik trouwens ook schrijven :p :p

3. sunshineS1976

Ik heb nog nooit echt situaties gezien waarbij alle twee fulltime werken en bijv met schulden door dubbele woonlasten zitten of medische kosten. Die mensen zijn erv wel. Behalve bezuinigen kunnen ze die ook niet echt helpen natuurlijk. Het werk is er al en stuk voor stuk bij alle uitzendingen lag daar de oplossing.

4. adi

adi Niet meer actief

Ja inderdaad, je ziet geen gevallen met complexe financiële problemen, alleen onverantwoordelijke nietsnutten..
    En die Annemarie vind ik echt 3x niks. Die Limburgse van 'uitstel van executie' vind ik veel beter.

5. mumija

mumija Niet meer actief

Dat ben ik met je eens.
    Er worden nu zulke hopeloze gevallen gepresenteerd, dat zelfs ik die adviezen van Annemarie zou kunnen verzinnen.

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Juist, dat vermoeden had ik direct bij 'm, slomer kon het niet haha.

En wat Adi inderdaad al zei, ze kiezen ze er wel uit zeg, dit jaar. Allemaal voor de kijkcijfers ofzo...

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Deze mensen zullen zich waarschijnlijk niet zo snel opgeven. Schamen zich wellicht voor de situatie en zij doen er waarschijnlijk al alles aan om de schulden terug te betalen. Dus geen 1000 Euro in de maand pinnen, maar misschien maar 80 Euro in de week en geen onnodige loterijen en abonnementen. Waarschijnlijk ook al overgestapt naar de goedkoopste energieleverancier dus dan heeft sloopdecrisis ook geen zin.
    Ik zit dit seizoen mede te kijken vanwege de sensatielust :), maar ook dat ik me er over verbaas dat er zulke mensen bestaan en dat je het in NL blijkbaar zo ver kunt laten komen. Moet je nagaan hoe erg je het moet maken om daadwerkelijk je huis uit gezet te worden en afgesloten van gas/water/licht (uitzonderingen van echt schrijnende gevallen daargelaten).

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.287
    11.896
    113
    Eens!

9. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    en dan dat elke keer van Sloop de crisis... en John en ik hebben een boek geschreven....rot op met je boek!!
    Ben ook erg benieuwd wat er uiteindelijk van het gezin terecht gekomen is....

10. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sloop de Tanden van Maurice.
    Dat hij die baan niet aanneemt vind ik ongelooflijk... Denk dat hij ook wel weer achter het stuur stapt.
    Zij heeft eigenlijk twee kinderen om voor te zorgen.

11. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Wauw kijk net de uitzending terug, mij hemel wat een stomme gozer! en zoo ondankbaar!!
    Als ik die vrouw was had ik er snel een einde aangemaakt, zou me zelf niet langer door een ander in de schulden willen werken. Maar dat ben ik.... Vreselijke vent zal die wel 100% zijn?

12. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    :d:d:d

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat zei ik gisteren ook al tegen mn vriend, die Eef is dat volgens mij.
    Die Annemarie wekt zoveel irritatie op, die heeft echt jaren op een citroen gezeten volgens mij, zure troela...
    Met dr 25 euro per kat hahaha hoe bedoel je overdrijven. En dan ook dat sloop de crisis, ik had zin om haar te slopen.
    Wat een domme oplossingen altijd.

Die andere vrouw is een stuk leuker en beter te pruimen. Wil de mensen graag helpen en ook op een goede niet irritante manier.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahah echt he!!! Zo vreselijk irritant!!
    Wij keken het eerst niet meer, maar hij bleef gisteren na Uitstel van Executie daarop staan..

Ze moeten van alle seizoenen eens een terug blik doen en dan hoe het nu gaat. Ben er erg benieuwd naar!
    Wel zónder Annemarie graag!!!

15. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    nu herhalig op rtl 4

16. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    hahaha op het eind hoor je die gozer: god wat stond ik voor lul

17. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk

Dat was john toch die dat zei?
    Zo van" heb ik daar mijn energie in gestoken"

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat een lapzwans van een kerel zeg. Die ging hier zo over het balkon m'n huis uit ;)

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij was het inderdaad John, die dat zei.

Ik vind het ook maar trieste gevallen dit seizoen. En misschien hard, maar ik heb er geen enkele medelijden mee. Ik vind het sneu voor de kinderen, zij hebben niet om zulke ellende gevraagd. Maar die ouders hebben zichzelf in de nesten gewerkt en de een na de ander vertikt het om mee te werken en zich in te zetten. Zoek het dan lekker uit! Van de zotte dat iemand gratis een nieuw gebit krijgt, een vaste baan en ook nog een weekendje weg voor nop!

En sorry, ik heb ook geen medelijden met de vrouwen. Zij doen zelf net zo hard mee en zijn ook verantwoordelijk voor het pingedrag en de keuzes die ze maken. Je doet het samen. Als je man een verkeerde beslissing maakt, hoor je hem daarop aan te spreken. En andersom geldt dat ook. Je kunt niet één van de twee de schuld geven en de vrouw is zielig, want haar man heeft het gedaan. Die miep van gisteren had minimaal vijf tattoos, heb ik geteld. Wat kost dat wel niet?

Het programma slaat echt nergens op. Dan kun je beter naar Uitstel van Executie kijken, waar mensen echt geholpen worden. En waar mensen aan mee doen, die de hulp echt verdienen!

20. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wat een trieste vent zeg!!
    Ik zeg DUMPEN. Opstappen met je dochter. Helaas houdt zij dan de helft van de schulden. Maar alles beter dan dit.

Deel Deze Pagina