Ben het deels met je eens, maar de mensen bij een dubbeltje op zn kant zijn meestal toch een stuk minder volwassen. Bij Uitstel doen de mensen vaak al van alles aan de situatie of zijn ze echt slachtoffer geworden van de huizen crisis. Bij dit programma zijn het vaak van die domme dingen waardoor mensen in de schulden komen. Deze mensen hebben meer aan een overdreven Annemarie dan een meelevende Eef. Toch vind ik Annemarie steeds irritanter vinden. Ze komt wel erg arrogant over en elk seizoen lijkt ze afstandelijker te worden. Ook vind ik haar intro zwaar overdreven. Het is dat ze een of andere rijke Rus heeft gevonden, anders was ze nooit zo makkelijk uit de schulden gekomen
Nee klopt dat is zo, maar ik vind die Annemarie gewoon een irritant wijf hahaha. Zo dat wist ik niet van die rijke Rus!! Waardoor had zij eigenlijk zelf schulden??
Ik heb het gisteren avond gekeken. En ik irriteer me ook wel aan die Annemarie, maar.... ik weet wel dat het vaak echt nodig is, dat iemand een beetje streng tegen je is. Deze aflevering ook weer, die vent!!!! Te lui om uit zijn ogen te kijken! Ik had echt medelijden met die meid en dacht eigenlijk de hele tijd...oh meid ga toch weg bij die loser. Er straalde helemaal niks van liefde uit... Het kwam op mij over, dat hij graag die nieuwe tanden wilde en daarna... whatever! ik heb ook zwaar medelijden met het kind... De meeste mensen die aan dit programma meedoen, zien vrij snel in, dat ze fout bezig zijn, hij totaal niet!! Ik wil een leuke baan... ja wie niet??!! Maar tot die tijd, moet je maar doen wat misschien iets minder leuk is, maar wel geld in het laatje brengt! Bah ik kan me hier zo boos om maken, ze krijgen *&%@$ alle hulp aangeboden en doen er vervolgens niks mee. Pluisje
Ik vind dat die Annemarie best streng mag zijn tegen zulk soort mensen hoor! En over die katten heeft ze ook best wel gelijk. Oke het kan goedkoop zijn als je geluk hebt... maar ik zie bij mijn buren bijv. een kat die telkens diarree had etc. het enige dat hielp was dieet voer wat al behoorlijk duur is elke maand! Daarnaast nog het regelmatige ontwormen. ontvlooien en kattenbakkorrels etc. Ook kan er zomaar ineens iets zijn waardoor je ermee naar de dierenarts moet. Een consult zit je zo op 50 euro. Gemiddeld gezien kost het dus echt wel wat om een kat te hebben. Als je dan al niet rond kan komen is het gewoon niet slim en zeker geen 4!
OOO wat irriteer ik me aan die vrouw. Sloop Annemarie haha. Ze 'vergeet' ook altijd de toeslagen er af te halen aan het eind van de rit, lekkere berekening.
Ja, dat viel mij ook op, maar door verandering van je inkomen veranderen ook je toeslagen he. Dus die kun je er ws niet meteen vanaf halen...
Ja en ook dat het dan wss met terugwerkende kracht moet worden terugbetaald (belasting kijkt naar inkomen per jaar ipv per maand).
Zodra je meer gaat verdienen moet je dat doorgeven aan de belastingdienst, zij verrekenen dat dan. Dat moet Annemarie er wel bij vertellen, want nu doet ze alsof ze de volledige toeslagen krijgen.
Beetje kort door de bocht. Ze heeft in Rusland samen met een partner een media bedrijf opgezet vergelijkbaar met Sanoma in Nederland. Hierdoor is ze uiteindelijk zo rijk geworden.
Klopt inderdaad. Voor max. 7 dagen per boete, en dan blijft het bedrag nog open staan. Maar ik zag op de brieven van het CJIB bestuursrechtelijke premie staan. Dat betekent dat de man een achterstand van minimaal 6 heeft bij zijn zorgverzekering. Dan gaat Zorginstituut Nederland de premie innen, en dat is een hoger bedrag dan de premie bij de zorgverzekeraar. Bij geen regelmatige, geen of onvoldoende inkomen int het CJIB deze bestuursrechtelijke premie.
Ik ben het voor de eerste keer niet vergeten dus ik zit al klaar voor de tv begint het half 10? Opmerkelijke wending in zie de reactie van de vrouw daaronder, best heftig
Nu wonen ze hier toevallig in het dorp en kom ik elke dag langs hun huis als ik de hond uitlaat. Heb de auto al een hele tijd niet meer gezien, denk dat die in beslag is genomen, dus dan kan hij in ieder geval niet meer achter het stuur kruipen haha.