dubbeltje op zijn kant , wie kijkt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door twee, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wat een idiotenzeg

2. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D kort maar vat het goed samen! :D

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd waar zijn ouders zijn in dit geval. Want zij vraagt/krijgt dus geld aan haar moeder en broer. En hij?

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij sluiten ons aan, zitten ook vol ongeloof te kijken...dat je er voor jezelf zo'n zooitje van maakt is al erg genoeg maar met twee kinderen is het nog vele malen erger :(

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Raar dat ze geen bijstand hebben. Kot waarom hebben ze dat? Ze ogen zeer onvolwassen. Hij hele maal. Zij ook.

Nou hoop wel dat het goed geregeld word. Vooral voor de onschuldige kinderen. Alleen merk eten drinken duidelijk geen verstand van boodschappen doen. Lidl producten staan prima aangeschreven. Net zo als die luiers pampers duurste van het duurste. Dom Dom Dom.

6. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Echt sneu voor de kids

7. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Moeder wel lief, maar ik zou geloof ik geen geld geven, alleen noodzakelijke GOEDKOPE boodschappen voor ze halen. Dan hebben ze geen keuze.

8. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zag net dat zij zei dat ze zich heel erg schaamden. Dat kan ik me goed voorstellen, is ook terecht. Maar ik snap niet dat alleen al het feit dat je kids hebt ervoor zorgt dat je je gewoon over die schaamte heen zet en GO! Dat doen ze nu natuurlijk ook gelukkig door dit programma om hulp te vragen. Maar is misschien beetje aan de late kant ;)

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Is het een nieuwe aflevering begrijp ik? ik dacht dat het herhalingen waren dus niet gekeken :(

10. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh, ze verdienen het gewoon om nog 10 jaar te lijden. Denk dat het kwartje pas in jaar 9 gaat vallen.

Wat een sukkels, allebei.

Jullie schrijven puber, maar ik denk eerder "jochie"...

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pnirmal: ik denk eigenlijk dat ze hier niet van leren. Zodra ze geld hebben zijn ze toe aan vakantie omdat ze het zo zwaar gehad hebben ;)

12. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies, zorgen dat ze te eten hebben en ze helpen met de kids en het huishouden zodat zij tijd hebben om werk te zoeken en werk te doen.

13. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zit het natuurlijk ook te kijken.

En degenen die mij een beetje kennen, zullen ook wel weten dat ik altijd wel een positief puntje ergens kan ontdekken, voor de zwakkeren opkom, zeker voor mensen met financiele problemen etc.

Alleen kan ik dat bij deze aflevering niet.
    Toen ik net dat kleine ventje op de bank in slaap zag vallen, kreeg ik tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Ik herken de wanhoop wel, maar de fouten niet.

Ik wil wel even kwijt dat ik haar net zo fout bezig vind, als hij.
    Hij is echt niet alleen het zwarte schaap.
    Echt alles wat je fout kan doen ze fout, op het lachwekkende af.

Wat een intense medelijden heb ik met dat ventje en het ongeboren kindje...gelukkig hebben ze zo te zien wel een verstandige en lieve oma.
    Dat vind ik wel het positieve van deze aflevering tot nu toe.

En ik wil ook nog wel even kwijt dat het daar wel een ontzettende vieze teringbende is zeg!!
    Alle 2 zitten ze thuis, en goor! Schimmel in de badkamer niet normaal! Ze hebben toch tijd zat om schoon te maken zou je zeggen. Die verwarmingen, muren, deuren bah bah bah.
    Misschien niet zo belangrijk in deze aflevering, maar dit koppel moet zich aan alle kanten schamen!
    En dat zeg ik echt niet zo gauw.

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik zit hier ook met verbazing te kijken.
    En idd waarom ontvangen ze KOT.

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

en toch een kind erbij straks!

Nu krijgt vent alle schuld: schop onder je kont blabla
    zij is net zo goed heel fout bezig geweest maar kan zich nu even verschuilen achter de baby die er aan komt waar ze eigenlijk geen geld voor hebben.

16. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee...ja inderdaad...of ze kopen hun merkcola weer

17. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Jemig wat een aardige broer zeg, ik zou niks lenen aan die pubers

18. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehmmmmm...nu ik ze zo aan die sollicitatiebrief bezig zie is er misschien ook duidelijkheid waarom ze geen studies af hebben gemaakt...:( Zichzelf wat te hoog ingeschat lijkt het.

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij is sociaal en loyaal vindt hij zelf... Behalve aan zijn gezin!

20. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoeveel positiekleding heeft zij wel niet? zo, daar hadden ze ook op kunnen besparen...

Deel Deze Pagina