Ja dat mis ik ook, die `gewone`tips mis ik. Ik weiger parkeergeld te betalen, ik loop liever 10 minuten of ik ga op de fiets, ook met 3 kinderen! dan pakken we op de terugweg nog een leuk speeltuintje mee. en ik stap ook niet over maar zoek contact met de energiemaatschappij en zeg dat ik lid wil blijven en of ze ook een speciale aanbieding hebben. De droger niet gebruiken maar de was ophangen, zoveel mogelijk dan. Voor 2 keer aardappels kopen, scheelt energie. De goedkoopste telefoon kopen die er is en dan ook cheapass bundel erbij van 7 euro per maand etc.
Bijna eruit En de auto is er al, koste 400 euro en was qua maandelijkse kosten en brandstof uiteindelijk goedkoper dan de motor die mijn man naar het werk pakte. Scheelt dat de schulden gewoon een DK bij de bank is en we dus niemand anders verantwoording schuldig zijn dan onszelf.
In dat programma gaat het alleen over haar eigen sloop de ...... Het blijft natuurlijk ook programma maken dus de mensen worden toch ietwat voor Jan met de korte achternaam gezet... Maar het blijft zo dat je het helemaal zelf schuld bent dat je in die situatie zit, tenminste van die personen die je in dat programma zit.
Ik moet ook altijd zo lachen dat ze het dan hebben over energie maatschappijen terwijl het 9 vd 10 helemaal niet goedkoper is om over te stappen. Zo ook met andere providers, maar goed het programma is imo zijn doel allang voor bij
Dat ben ik met je eens, maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat als je 500 euro uitgeeft aan een weekendje weg het gemiddelde van de pinbedragen een stuk omhoog gaat en dat ik dat een vertekend beeld vind geven. En dat vind ik eigenlijk bij alle afleveringen zo.
Ik vind dat het om het principe gaat. Als je zo diep in de sh*t zit ga je niet naar Londen toch? Maar dat snapte ze niet helemaal geloof ik.
ik had van dit seizoen nog maar 2 afleveringen gezien, de eerst aflevering en degene van vorig week, (de vrouw die jankt om camera) ik ga nu maar even de rest bij kijken,
Zo Aflevering 3, Wat een loser, je rijbewijs kwijt en dan toch rijden, met drank op, en dat heeft een kind en dan die vrouw, pff als je man zoveel boetes maakt word je toch kwaad. en gezien zij ook al lang niet heb gereden denk ik zelfs dat ze samen met haar vent en hun kind gewoon ook al die tijd in de auto heeft gestapt, echt wat een rund, !! t lijkt mij overigens geen makkelijk vent, hihi ja ik heb me eigen proberen te verkopen, ieder persoon (in dit geval randdebiel ) weet dat je niet moet zeggen dat je rijbewijs kwijt ben omdat je met een drankje op heb gereden, echt sukkel, buiten kantooruren schuldeisers bellen, whaha, een nieuw gebit, beltegoed en een weekendje weg, belachelijk, kom op, niet opdagen op je eerste werkdag, en ja john je stond voor lul, pff het viel me trouwens op in jullie eerdere reacties dat niemand wat zij opvangtoeslag, de vrouw werkt 5dagen in de week (top) en hij maar 2 of 3, maar hun kind zit ook nog bij de opvang ? ik heb trouwens ook echt geen medelijden met deze vrouw, :x aflevering 5, wat een saaie aflevering maar soms is dat wel fijn denk ik volgens mij is een aanmelding bij sloop de crisis verplicht, wat word ik gek van die boek aanprijzing zeg
Haha mamsvan, meteen alle afleveringen bekeken? Nog een uurtje en dan mogen/kunnen we weer verder zeuren hier .
Ik snap deze mensen echt niet.. Sorry hoor.. Hier is echt sprake van niet een bord voor hun kop, maar een complete schutting!!!