dubbeltje op zijn kant , wie kijkt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door twee, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Hoe langer ik kijk, hoe nepper deze aflevering lijkt...

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja t is nogal wat om je verhaal zo op tv te doen. Daar zou mijn hoofd ook rood van worden.

Ik snap niet dat je dit rare lui vind. Ik vind het hardwerkende mensen die ondanks ziekte en tegenslag toch door zijn gegaan. Ze hebben alleen even iemand nodig die ze op weg helpt.

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Eens, vindt dat ze het goed oppakken en bewust bezig zijn met hun inkomsten en uitgaven.

En evenstar, je bent lekker op dreef ;)

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik vind het toppers!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ook! Dit zijn mensen die fouten hebben gemaakt, maar er wel van alles aan doen om weer op de goede weg te komen. En zo te zien gaat dit hun echt wel lukken. Ze hadden alleen even een zetje in de goede richting nodig.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit dus.

7. mumija

mumija Niet meer actief

Zeker dit! Ook goed dat zij zich ermee ging bemoeien!

8. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    #808 Mamsvan, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
    het is me inderdaad geluk, alhoewel ik er van de 8 kennelijk al 5 had gezien, en nu kijk ik nog even de laatste aflevering,

hihih geen reclame maken voor cola, maar iedereen kan duidelijk de merk er van zien hoor :D

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Last van mijn hormonen :p :) :D

Ik heb het begin gemist, en ben ook al even na 22u naar bed gegaan, dus ging puur af op het stuk over hoe moeilijk het afscheid van de colamachine was ;) Ik vond ze erg ontverantwoordelijk overkomen, maar eenmaal verder kijkend leek het verrassend snel goed te gaan. Wat mij terugbrengt op de onwaarschijnlijkheidsfactor :( Maar goed, het hele programma is erg achteruitgegaan vind ik (een en al reclame voor het stopdecrisis verhaal).

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

is het wel echt?

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat vraag ik me ook steeds vaker af! Vooral deze aflevering.

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Netjes mamsvan! ;)

Ik vond dat ze het heel sportief oppakten met zijn tweeën. Hadden er zelfs plezier in, die komen er wel.

13. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt dat sloopdecrisis gedoe.... ik erger me er kapot aan! krijg er moordneigingen van.

Ik denk dat dit wel echt is, er zijn gewoon mensen die zo leven, zo boven hun stand...ik kan dat niet, heb er gewoonweg de centen niet voor maar zou het heus weleens willen. Snap dus best dat de verleiding groot is. Ik vraag me alleen af, als zij 10 jaar van 100 euro per week willen leven, want de rest gaat naar het afbetalen van de lening? 1000 per maand? dan ben je er toch sneller uit?

Wat als ze in die tijd een bh nodig heeft, ondergoed, dochter gaat studeren, of hebben ze het daarom 'ruim' genomen?

Ik vind dit wel sympathieke mensen op de een of andere manier, simpel, maar wel doorzetters.

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ze waren wel sympathiek.
    maarrrr
    kan me haast niet voorstellen dat je dit niet zelf kunt inzien.
    stel je komt iedere maand in het rood en je hebt al veel schulden.
    je neemt de laptop en kijkt even in het rijtje met uitgaven.
    goh ohhh hebben we loterijen of goede doelen.. misschien zouden we die kunnen schrappen!! en hmmm die boodschappen, zouden we niet met een speklapje kunnen ipv een biefstuk en 200euro voor die frisdrank automaat,, dat kunnen we vervangen door o.k. cola van 55 cent.. moeilijk he..
    geloof het haast niet dat mensen dit niet zelf zouden kunnen bedenken.

15. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    die cola machine was inderdaad belachelijk, :$ en die goede doelen, ongeveer 1200 per jaar zouden ze er dan aan betalen en winnen doe je echt niet zo snel, ;) ik vond de seizoen echt bagger, weet niet waarom, maar vooral dat sloop de crisis gebeuren is echt vervelend, :x elk keer als ik hoor gaan me ogen draaien ;):D ja netjes he, nu kijk ik uitstel van exucutie even af, heerlijk terwijl mijn zoontje naast me speelt met zijn auto,s en mijn dochter in de box ligt :D

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik vraag me ook werkelijk weer af waar ze die mensen vinden. Maar goed, blijkbaar ze bestaan. Ik hoop dat ze dit volhouden en over 10 jaar schuldenvrij zijn.

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Jahoor, ik zit weer tenenkrommend op de bank... ;)

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

19. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    "Ik heb altijd al de Donald Duck" hahahaha!

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dit is een herhaling toch? Komt me zo bekent voor.

Deel Deze Pagina