Dubbeltje op zijn kant..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Op haar profiel is te zien dat ze inmiddels gescheiden zijn

2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ze waren voor de aflevering van vorig jaar al uit elkaar...

3. adi

adi Niet meer actief

Wel na de opnames??

4. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Was idd een herhaling helaas.
    Die vent er ook echt kei hard voor dat geld maar mijn vent werkt ook 60 uur per week en verdiend echt niet zoveel.. en het laatste wat ik mij opkomt is tegen hem zeggen dat het echt niet zo zwaar is!
    Wat een wijf.. maar zo zag ze dr eerlijk gezegd ook wel uit.. die uitstraling die ze had.. bitchy...

5. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Verbaasd me niets dat ze uit elkaar zijn. Wie wil er wel zon vrouw, laat dr zelf maar eend 80 uur per week gaan w er ken. Piept ze wel anders

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    eetje pfff 80 uur??? Wat deed hij voor werk dan? Mijn man zei schoonmaak, maar dat 80 uur :$

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja... en dan zo'n inkomen en dan niet eens weten waar je geld blijft en TOCH in de **** komen...
    snap dat niet hoor... we zitten met een inkomen van 1400 per maand voor 3, straks 4 personen+toeslag van kgb en zorgtoeslag en kinderbijslag....
    doen 40-50 euro per week boodschappen en ja het is krap, maar toch kunnen we paar keer per jaar op vakantie en af en toe wat leuks kopen voor onszelf zonder in de ellende te komen :S
    bel me elke maand suf naar alle bedrijven voor betalingsregelingen en of we bij zijn enz.... en ze weet niet eens wat ze moet doen :eek:
    en die man slooft zich 80!!! uur uit! man ik had haar daar echt een koffer gegeven en het huis uit gebonjourd.... bahbahbah wat een PIEPopmerking

8. liefdotje

Ja dat wel

9. liefdotje

Nee hij is schipper

10. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Echt sneu voor die man. Hij was dus veel weg van huis en zij ondertussen al het geld op maken. Hij moest wel erg veel van dat wijf houden, dat hij dat pikt zeg. Goed dat ze nu uit elkaar zijn en hopelijk moet zij zich nu ook kapotwerken om een beetje rond te kunnen komen ;)

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Las op dr fb dat ze niet kan werken door een of andere ziekte?

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gelduitgeef zucht? geen idee wat haar fb is, zelf kan ik door omstandigheden ook niet werken (is helaas ook niet te zien, of vast te stellen) maar hoe dan ook, de manier waarop ze daar zat... brrr

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Zijn het nieuwe afleveringen??
    En zo nee van welk jaar? De laatste serie in herfst 2014??
    Wie weet het?

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ze was er toen toch vandoor gegaan met de buurman kort na de opnames? Herinner ik me nog van het vorig topic..

15. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik dacht tijdens de uitzending al; die man is beter af zonder haar. Kan hij heel snel de schulden aflossen en lekker een nieuwe start maken met een topsalaris. Binnenvaartschippers verdienen best veel.

16. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Nou dat heeft ze dan wel slim bekeken. Heeft ze meteen een inkomen en vermogen door van hem te scheiden. Wat een bitch en hij een goedzak..

17. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zag net de reclame van de volgende aflevering. Die man: nee dat werk trekt me gewoon niet. Kreeg het niet helemaal mee maar kwam er op neer dat ze door zijn werkloos heid schulden hebben ofzo maar hij wil allerlei werk niet doen, omdat hij het niet leuk vindt...

18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

...???

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Volgens mij is dit allemaal al twee jaar geleden uitgezonden bunchy!

20. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Nieuwe afleveiring!

(Niet nieuw nieuw.. Je begrijpt me ;))

Deel Deze Pagina