ja ja, compenseer-gedrag. Het is wel fijn als je na 4 jaar een nieuwe broek kan kopen of eens op een terrasje kunnen zitten....En daar hebben ze dan blijkbaar 1400 euro voor nodig
Sja, enig idee wat een broek kost die je op maat moet laten maken?Kinderen ook, waren niet ondervoed in ieder geval, net als de hond. Ik zeg, geef hem een brommer met een vierkante bak achterop. En die deal met de BD, ja leuk maar dat kan pas betaald worden als Paolo " ik heb er niets mee" die baan krijgt. Hij kan er in ieder geval lekker bij zitten.
.En wedde, als ie die opleiding niet afmaakt omdat hij er toch " niets mee heeft" kan ie het geld vd opleiding terugbetalen. Hoppa nog meer schuld.
Ja, nou, niet mijn probleem Ik zei ook nog tegen mijn man: ik heb ook niets met mijn werk (ik werk in de schoonmaak) heb voldoende opleidingen gehad, maar er is voor mij geen werk in mijn richting te vinden op dit moment. Moet ik dan maar niet werken? slaat werkelijk nergens op!
Lieve mensen, via de rtl xl app kom ik enkel op afleveringen van 2013. Waar kan ik de afleveringen van afgelopen weken vinden waar jullie met elkaar over chatten??
Ze willen tegenwoordig ook overal geld aan verdienen... Wil ik de aflevering van 13 januari even kijken en wat staat er: Of kijk alleen deze aflevering voor 0,99 Nou ik download hem dan wel pffff :x
Jammer dat ze hun kind er zo in neer zetten kind is 4 waarom opzadelen met deze ellende en op tv zetten
Dat klinkt inderdaad hard, maar als je voor jezelf al geen eten kunt kopen...hoe willen ze dan voor die beestjes zorgen?