heb zelf ook een kat gehad, die werd ziek. waren zo duizend euro aan alles armer... en dan ook nog het dure voer (nierpatient en extreem slecht gebitje) uiteindelijk alles met hulp van mijn vader kunnen betalen, maar op het einde toen ze echt kapot was wist ik nauwelijks of ik de euthanasie nog wel kon betalen.... al met al redden we het wel, maar zulke extra uitgaven is wel erg heavy...
Als ze zich nou wat beter verdiept had in de materie... een aquarium kost echt geen 25 euro per maand. Dat is echt je reinste onzin.
Nou heb ik er verder geen verstand van... Maar vergeet ook de stroom niet wat een aquarium verbruikt voor lampen en een pomp niet..
Pff wat een stel, ik word echt moe van deze mensen. Echt triest.. En dan die vrouw, steeds alleen maar verwijten en van die vervelende opmerkingen naar die man. Zelf is ze ook geen haar beter.
Ja echt stront irritant, wat een drama is dat zeg. En nu krijgt ie gratis de Donald Duck. Je zag die kop van die vrouw echt van +@-#?_+_&@. En nu mag zij naar het dolfinarium en dr man mag niet mee Echt hoor...wat een simpele mensen...
Afl van gisteravond heb ik vlgns mij echt al 4x voorbij zien komen pfff Heb dus niet meer gekeken want ik kan die mensen echt niet aanzien haha
Ik had de aflevering van gisteren ook al eerder gezien, maar gisteren toch weer gekeken... Vol verbazing zitten kijken weer.. Vind het wel jammer dat je na elke aflevering niets meer van die mensen ziet. Ze zouden eigenlijk weer eens terug moeten blikken hoe het nu met ze gaat.
Geloof me, dat lullige bakje wat hij er had staan kost ècht geen 25 euri per maand! En dat is stroom, voer, water meegeteld.
hahaha, nee...de aflevering die ik bedoelde ging volgens mij over vissen én een kat en een hond of zoiets. Maar hé! Wie zegt dat vissen geen gevoel hebben? Wij hebben een aantal vissen die altijd naar het glas zwemmen als ze me zien binnenkomen, hebben er 1 gehad die zodra hij me zag een soort dansje deed hahaha. Oh en je kunt ook een bepaalde band met een koikarper opbouwen....Dus ja, misschien hebben ze wel gevoel Ze kunnen het ons niet vertellen.