Wie kijkt nog meer? Paul loopt volgens mij 247 in dezelfde kleding rond . Van Sean krijg ik de kriebels, wat een engerd! Idem met Chris.. En die arme Patrick, kom je daaraan en hoor je dat ze een vriend heeft . Darcy vind ik leuk! Jessie wat minder, aparte jongen.. Dan hebben we natuurlijk nog Larry, omg.. Hij "kent" haar pas 2 weken toch? Hmm, mis ik nog iemand?
Ja leuk!! Bij Paul viel me hetzelfde op. 4 hutkoffers en een paar tassen mee. Maar dus echt alleen met spullen om niet ziek te worden. Kleding is hij vergeten denk ik . Ik vond dat zwemmen vorige week hilarisch! Patrick inderdaad zielig! Sean, Chris en larry zij gewoon hopeloos. En cortney vind ik ook wel sneu. Die player had gewoon geen tijd voor haar. En zij is best conservatief wat hij totaal niet is. Jessy maakt niet echt reclame voor de dutchies. En zijn ouders ook niet
Ik zit het nu te kijken, maar wat heeft die Paul in hemelsnaam allemaal bij zich in die bakken?! En wat een vreemde manier van communiceren via de app. Waar kennen zij elkaar van?
Vooral waterfilters, muskietennetten, vloeibaar eten, een koelkast enz. En een hoesje voor om zijn penis zodat er geen visjes in komen tijdens het zwemmen en dat ivm een vissersboten en een zwemvest . Moet je echt even terugkijken! Volgens mij kennen ze elkaar via een datingsite. De meeste in het programma in elk geval wel.
Ohja al die koffers, en zijn zakje voor zijn piemel .. Lijkt me heel apart als je alleen maar communiceert via een app. Zo leer je elkaar toch niet echt kennen? Arme Courtney was ik vergeten... Wat een zak is hij! Haar eerst laten staan op het vliegveld en vervolgens meeslepen naar een missverkiezing. En hoe hij in haar kont kneep toen ze haar ouders belden .. Heb nu alweer zin in vrijdag! Ik word wel moe van alle vooruit en terugblikken..
https://www.tlc.com/tv-shows/90-day-fiance-before-the-90-days/videos/paul-fears-all-the-diseases Inderdaad bang om ziek te worden
Vooral die Jessie vind ik een regelrechte zak. Voortdurend kritiek op hoe ze zich kleed en opmaakt. Hij is zo toch ook op haar gevallen? En die Paul heeft hulp nodig. Een SOA test en zwangerschapstest? Kan hij niet gewoon een condoom gebruiken? Als ik haar was, zou ik eisen dat hij ook een test doet!
Een pluk haar van zijn moeder . Bewaart ie dat? Hello Norman Bates! Bbbrrrrrrrrr. (Ik ben geen hele trouwe kijker, ik val er meestal midden in, maar vind het wel echt leuk)
Hierbij de link https://www.tlc.com/tv-shows/90-day-fiance-before-the-90-days/videos/pauls-mother-gives-him-a-lock-of-her-hair
Ik vind het echt allemaal stuk voor stuk bijzondere stellen . Vind het voor Patrick enorm zielig, ben ook benieuwd of hij blijft. Ik had haar zelf niet meer willen zien.
Vind het wel leuk dat ze nu eens voor de 90 dagen dat ze verloofd kunnen zijn filmen. Levert leuke tv op haha. Maar wat een hopeloze mannen! Echt allemaal.
vind t ook wel sneu voor die Patrick maar hij was vroeger zelf ook een player miss leert hij er wel wat van nu