Nou inderdaad. Dat is het eerste wat ik aangevraagd heb anders kan ik gewoon simpelweg niet rondkomen. Wat ik zomaar krijg, grijp ik met beide handen aan hoor ....erg laks en naief. Want verstond ik nu goed dat ze met 500euro moest rondkomen
Ja ze is een harde tante, maar ze heeft wel gelijk natuurlijk. En ze heeft ervaring uit haar eigen situatie he Ik werk liever ook niet fulltime, maar als het zou moeten en er is geen andere optie, dan moet het maar. Leuk is anders om mijn kind minder te zien, maar geen dak boven het hoofd of geen eten op tafel is nog minder.
en terecht! Kinderen hebben er ook geen reet aan als hun moeder straks der huis uit wordt gezet en ze op straat staan omdat mama graag 2 dagen huis wilde doorbrengen. Nee, als je zo diep in de schulden zit is het naar mijn inzien logisch en eerlijk tegenover je kinderen om er 2 jaar keihard tegenaan te gaan zodat je schuldenvrij bent en dan lekker 3 dagen gaan werken.Kan je de ovcerige dagen onbezogd met je kinderen doorbrengen en heb je nog geld over om leuke dingen te doen ook.
ik vind het ook niet te hard hoor... kinderen gaan niet dood van een fulltime werkende moeder. Er werken zoveel (alleenstaande) moeder fulltime. Je moet nou eenmaal zelf voor je inkomen zorgen er is geen liefdadigheid. Ik erger me ook altijd aan dingen die dit programma regelt. Vorige keer was ik ook zo boos, een man die een leasecontract voor zijn motor had kon daar zo vanaf! Nou dat kan ik real life echt niet hoor...
Ik vind het ook niet te hard. Die vrouw had zelf aan haar kinderen moeten denken toen ze schulden maakte.
ik vind het ook niet hard ze is over 1,5 jaar wel van der schuld af en dan word het wel 1,5 jaar hard werken en weinig doen maar je bent dan wel schuldenvrij!