huh...zij heeft toch ook t geld uit gegeven!!!en dan drijgt ze heb ook met de kids weg te gaan als er geen oplossing komt...of begrijp ik t nu verkeerd?
3800 euro is zeker nog een hoop geld! die willen gewoon voor het oog mee doen.. ik snap echt niet hoe je dan in de schulden kan komen...
Wat er al gezegd is leven boven je stand! En maar doen of je het ook zo goed hebt... Alles beter, mooier en geweldiger hebben dan een ander. Zo gaat het toch tegenwoordig vaak? Ben blij dat ik daar niet gevoelig voor ben
maar ik snap niet wat voor toeslagen zij allemaal krijgen? hij verdient 1900 en zij 1300. 600 van de belastingdienst terug voor het huis...en waar komt de rest vandaan??? wij verdienen net iets meer en hebben NERGENS recht op! ook hebben wij geen koophuis...zal ook wel schelen natuurlijk
Ja, voor het kleine meiske is dat natuurlijk geweldig! Maar ik hoop wel dat de ouders haar ook uitleggen dat dat heel speciaal is en dat niet ieder kindje dat kan. Met 10 vriendjes en vriendinnetjes naar een indoor speeltuin met onbeperkt snoep en drinken...
zal maar niet zeggen dat ik ook in een programma van hem heb gezeten mijn man is een klusser was dat toen moest ik achter de kassa zitten en jawel ik was op tv
Wat lief zeg, zag dat kind stralen dat ze haar feestje mag vieren bij ....????..... en dat ze 10 vriendinnetjes mee mag nemen. Das een leuke verrassing.
kan idd...maar ze zullen nog wel wat meer krijgen.. Lief van John hoor...dat kind straalde idd helemaal