Menstruatie en..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Anna1978, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Goedenavond Dames,

Wanneer kwam bij jullie de menstruatie terug en wanneer afscheiding? Het eerste mis ik niet het tweede in ligte mate wel :)
    Mijn dochter krijgt alleen bv (en badschuim...) maar ze slaapt s nacht wel 9 uur.
    Alvast bedankt.

groetjes Anna

2. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik werd met 4 maanden weer ongesteld en afscheiding weet ik eigenlijk niet.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

de mijne heeft precies het zelfde dieet....en bij mij nog geen van beide inzicht ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik werd eigenlijk heel snel al weer ongesteld. binnen 3 maanden

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik nog steeds niet, zoontje slaapt al tijden door. Nu heb ik een beetje het idee dat er iets aan zit te komen (al heb ik het vaker gedacht).

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik wist niet dat doorslapen er ook mee te maken had...weer wat geleerd!

Maar bij mij kwam de menstruatie al na 11 weken weer, ondanks volledige bv. En Milan slaapt nog steeds niet door. Toen zat hij zelfs nog op 12 voedingen per dag (nu op 8).

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Drinkt je kindje badschuim dan? :)
    Ik ben in de derde maand ongesteld geworden ondanks de vele (nacht)voedingen maar sinsdien nog slechts 2 keer, de ene keer erg veel, de andere keer bijna niks. Is dus nog niet helemaal op gang gekomen.

8. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Na 8 maanden... en ik had het niet gemist.. ik had toen ook nog nachtvoedingen enzo hoor!

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik nog steeds niks al denk ik elke maand: nu komt het :)

Nou heb ik wel pco en endometriose, dat maakt het niet makkelijker om een menstruatie te krijgen.

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nog geen druppel gezien hier, maar ik heb al wel weken het gevoel dat het eraankomt.

11. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Met 3,5 maand 1 keer in de eerste week dat k weer moest werken *zucht* maar daarna niet meer. Ben nu de BV aan het afbouwen en verwacht dat het dan wel weer op gang gaat komen. Hoewel hij de komende maanden nog wel 2 voedingen overdag krijgt en meestal 's anchts ook nog wel 1

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik werd precies 7 week na de bevalling weer ongesteld. Het vloeien was net een paar dagen gestopt.
    Ik geef ook bostvoeding.

13. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Bij mij kwam het na 7 maanden alweer op gang, ook al gaf ik nog regelmatig nachtvoedingen.

14. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben nu weer ongesteld geworden, niet veel, ik geef ook borstvoeding en mijn kleine meid slaapt ook al door...

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wat kan dat toch verschillen zeg... de meeste vrouwen zijn dan nog aan het vloeien cindy!

16. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Hier m'n menstruatie 2 weken na haar eerste verjaardag, voedde nog 6-8 keer per dag waarvan minstens 1 nachtvoeding. Mijn normale vochtige milieu ;) had ik na een maand of 4 terug.

17. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Mijn normale vochtige milieu ;) had ik na een maand of 4 terug.[/quote]

hihi. Hopelijk keert het bij mij rond die tijd ook weer terug....

Op de menstruatie is dus geen pijl te trekken. Ik heb ondanks curretage nog ruim 7 weken gevloeid dus hopelijk ben ik er wel even klaar mee...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha ... paprika ... Jij bent zo lekker droog altijd ... euhm ... *ligt onder de tafel*

OT ... ik nog niet ongesteld. Het vochtige milieu ... geen idee meer eigenlijk ... Ik heb het niet gemist, dus misschien al vrij snel :)

Deel Deze Pagina