Goedenavond Dames, Wanneer kwam bij jullie de menstruatie terug en wanneer afscheiding? Het eerste mis ik niet het tweede in ligte mate wel Mijn dochter krijgt alleen bv (en badschuim...) maar ze slaapt s nacht wel 9 uur. Alvast bedankt. groetjes Anna
Ik nog steeds niet, zoontje slaapt al tijden door. Nu heb ik een beetje het idee dat er iets aan zit te komen (al heb ik het vaker gedacht).
Ik wist niet dat doorslapen er ook mee te maken had...weer wat geleerd! Maar bij mij kwam de menstruatie al na 11 weken weer, ondanks volledige bv. En Milan slaapt nog steeds niet door. Toen zat hij zelfs nog op 12 voedingen per dag (nu op 8).
Drinkt je kindje badschuim dan? Ik ben in de derde maand ongesteld geworden ondanks de vele (nacht)voedingen maar sinsdien nog slechts 2 keer, de ene keer erg veel, de andere keer bijna niks. Is dus nog niet helemaal op gang gekomen.
Ik nog steeds niks al denk ik elke maand: nu komt het Nou heb ik wel pco en endometriose, dat maakt het niet makkelijker om een menstruatie te krijgen.
Met 3,5 maand 1 keer in de eerste week dat k weer moest werken *zucht* maar daarna niet meer. Ben nu de BV aan het afbouwen en verwacht dat het dan wel weer op gang gaat komen. Hoewel hij de komende maanden nog wel 2 voedingen overdag krijgt en meestal 's anchts ook nog wel 1
Ik werd precies 7 week na de bevalling weer ongesteld. Het vloeien was net een paar dagen gestopt. Ik geef ook bostvoeding.
Ik ben nu weer ongesteld geworden, niet veel, ik geef ook borstvoeding en mijn kleine meid slaapt ook al door...
Hier m'n menstruatie 2 weken na haar eerste verjaardag, voedde nog 6-8 keer per dag waarvan minstens 1 nachtvoeding. Mijn normale vochtige milieu had ik na een maand of 4 terug.
Mijn normale vochtige milieu had ik na een maand of 4 terug.[/quote] hihi. Hopelijk keert het bij mij rond die tijd ook weer terug.... Op de menstruatie is dus geen pijl te trekken. Ik heb ondanks curretage nog ruim 7 weken gevloeid dus hopelijk ben ik er wel even klaar mee...
Whaha ... paprika ... Jij bent zo lekker droog altijd ... euhm ... *ligt onder de tafel* *** OT ... ik nog niet ongesteld. Het vochtige milieu ... geen idee meer eigenlijk ... Ik heb het niet gemist, dus misschien al vrij snel