Gewoon doen hoor Er zijn zo veel dingen niet goed maar als je nu drop eet doe je het gewoon een paar dagen niet is toch niet erg. Ik ad ook gewoon wat ik wilde behalve rauw vlees (vis lus ik ni). en lever..
Idd! Jij mag gewoon lekker een dropje hoor. En al zou je nu voor deze ene keer lekker die hele zak dubbelzoute drop burgemeester maken, dan nog is er echt geen man over boord hoor. Lekker drop halen dus!
Gewoon lekker drop eten hoor Alles waar TE voor staat is slecht, of het nu drop, chocola, sla of komkommer is Hier vind de gyn het totaal niet erg als je bloeddruk gewoon netjes is Heeeeel vroeger moest je zoutloos eten tijdens de zwangerschap, maar dat is in heel veel studies achterhaalt en schijnt dat zoutloos eten vs zout eten haast geen drol scheelt in de zwangerschap Ik denk dat je je anders wel kan opsluiten als je op elke slak "zout" legt :ap Je mag al geen alcohol, sigaretten, rauwe producten,paté wegebt vit A, etc etc, dus ik zou m'n dropje gewoon eten net als bijv een zak zoute naturel chips
Joh ik eet ook gewoon drop hoor! Het wordt voor mij zelfs aangeraden want mijn bloeddruk is ook vrij laag (zeker voor mijn doen). Bovendien ben ik van mening dat je - zeker als je zwanger bent - moet luisteren naar je lichaam! (uitgezonderd dingen die écht schadelijk zijn natuurlijk) Eet smakelijk meid!
Ik eet trouwens geen gebak, taart, soesjes, appelflappen, cake, tompoese, oliebollen, pizza en ga zo maar door. Sterker nog heb al die dingen nog niet eens in mijn leven geproeft !! HOeveel zwangeren kunnen dat zeggen ? En die dingen zijn ook niet goed voor je. (hoezo ik probeer mijn dropeetrecht goed te praten?) Hema heb ik trouwens ook onderworpen aan grondig onderzoek...wel van die salmiaktongen en andere salmiakdingetjes maar echt dubbelzoute niet.
Ik had 1 zakje drop in heel de zwangerschap op. Maar toen ik met 37 weken zwanger naar de vk ging, kreeg ik te horen dat mijn kindje te klein was. Dat werd bevestigt in het ziekenhuis. En ik werd dus met 37 weken ingeleid omdat het risico's had. Toen hij eenmaal geboren was kreeg ik te horen dat de placenta verkalkt was en niet meer goed functioneerde kwam volgens hun doordat ik een te hoge bloeddruk had. Godzijdank is hij gezond en verder gewoon alles goed behalve dat hij een laag gewicht had. Wat later en mijn kindje was er niet meer geweest dus ik zou het niet doen!
ik heb ze hier alleen kunnen vinden bij jamin, en kocht aan begin van mn zwangerschap ook elke week klein zakje hielp tegen mn misselijkheid! en ik was echt verslaafd aan de dubbel zoute
Nogmaals ik heb echt geen hoge bloeddruk en ook niet op het randje. Ik heb juist een lage bloeddruk. En ik meet elke dag mijn bloeddruk dus zie het snel genoeg als hij stijgt.
Tussen breda en tilburg in Maar misschien moet ik het topic maar sluiten aangezien iedereen denkt dat ik langzaam maar zeker mijn kind waar ik 2,5 jaar op heb moeten wachten de vernieling in wil helpen. Ga mij even vertellen dat alle zwangeren opeens zoutloos gaan eten...:x Mensen ik ga geen zakken drop weg werken. Ik heb dicipline en kan het best bij 1 of 2 dropjes houden. en ik weet zeker dat ik gezonder leef dan vele van jullie. Sorry maar dit maakt me een beetje geirriteerd. Ik doe echt alles volgens het frieking boekje. Je mag max 100 a 150 gram per dag. Denk dat ik dat ene dropje wel mag hoor meiden.