hoi omdat mijn dochter overgegaan is van 4 naar 3 flessen en een potje groenten moest ik van het cb wat ander drinken erbij aan gaan bieden ook omdat ze last heeft van harde ontlasting nu vertikt mijn dochter dus alles water wil ze niet thee wil ze niet diksap verschillende smaken ook niet heb ook in fles tuitbeker en gewone beker geprobeerd inde hoop dat ze dat interessant zou vinden maar niks wil ze hebben het enige wat ik erin krijg is ijsthee maar dat lijkt me ook niet goed hebben jullie mischien tips? alvast bedankt
Hallo, het is altijd moeilijk wanneer je kindje niet wil drinken, probeer er geen strijd van te maken. Je kunt het drinken aanbieden tussen de voedingen, niet net na een fles bijvoorbeeld. Ook kun je extra drinken ook aanbieden in de vorm van een smoothie, dit is wat dikker en daardoor wat makkelijker door te slikken. Sommige kindjes houden wat meer van koud drinken, anderen weer van lauw. Aan ijsthee is suiker toegevoegd, dit kun je beter niet aan je dochtertje geven. Succes, groetjes van Petra.