Voor de mensen die weight care drinken. Na het drinken van de weight care heb ik nog steeds hongergevoel.. Is dit normaal in het begin??
De eerste week is altijd even doorzetten ja, als je honger hebt neem dan wat stukjes komkommer, hier zit heel veel vocht in waardoor dus je honger gevoel weg gaat en je toch nog gezond eet. Vaak zit het honger gevoel ook gewoon tussen je oren Je lichaam moet gewoon even afkicken van de slechte calorietjes in je lichaam Succes !
Ok dan ik zal het een paar dagen proberen. maar wat zijn de shakes vies zo smorgens vroeg, achteraf ben ik echt heel erg misselijk.
Welke smaak heb je?? Ik vind chocolade heeeeeerlijk maar kon die smorgens nooit goed verdragen.. Banaan wel! Maar wat ik dan deed was smorgens een halve shake(Kreeg een hele niet weg) en dan 2 uurtjes later weer een halve.. Dan heb je ook veel minder dat honger gevoel.
Ze zijn inderdaad niet echt heel smaakvol, ik vond de banaan ook het best te pruimen in de ochtend, de chocolade was me te zoet.
Ik heb de bananensmaak. Sammy, dat is een goed idee. Ik zal dat morgen zo is proberen. De bosvruchten moet je helemaal niet kopen bah wat is die smerig..
De repen zijn fijner daa4 wordt je niet misselijk van en vullen beter Ga maandag zelf twee weken proberen mannetje mag weer twee weken vanuit het ziekenhuis aan de reepjes en ga eens mee doen voor de verandering ( vorige keer was ik zwanger dus kon niet solidair mee doen). Nu ga ik wel een poging wagen. Tevens de tip bij honger groente eten mag je onbeperkt zoveel je wil rauwe en gekookte groenten. (Geen potten, wel vers of diepvries). Door de groente is hè t makkelijker vol te houden
Ik heb altijd die kant en klare die vind ik wel lekker vooral de vanillie dat is net milkshake haha. Ik hou het niet lang vol en dan gebruik ik 1 shake en 1 maaltijdreep en mager avond eten ivm met het vele sporten. Ik heb het 2 weken volgehouden haha wel 4 kilo eraf die er nu nog af zijn. Ik wil het wel weer gaan doen dadelijk