Dubio, wat moet ik doen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LoveU, 7 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Beste LoveU

Wat een moeilijke situatie voor je. Niemand kan zeggen wat je moet doen, je moet het zelf doen en in dat geval volg je gevoel.
    Ik wens je heel veel sterkte toe. Hopelijk kom je er samen uit met je vriend.

Liefs Jetje

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Wat lastig allemaal zeg.
    Ik zou als ik jou was en je het zelf wilt het kindje houden en absoluut niet weghalen omdat je vriend het niet wilt! Ik denk dat je daar later ook hartstikke spijt van gaat krijgen als je dat doet omdat hij het niet wilt.
    Hij kan zich er wel ingeluisd voelen, maar een kind maak je altijd met z'n tweeen en nooit alleen.
    Ik wens je succes met je beslissing en doe wat je hart je ingeeft!

Liefs Marie

3. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    p.s ik heb van een heel wijs iemand geleerd dat je iets moet doen omdat je het zelf wilt, en niet omdat een ander iets van je verwacht/ verlangt.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Jeetje, dat is niet niks allemaal!

Vind je het moeilijk om het hem te vertellen? Ben je bang dat hij je overtuigd van zijn gelijk?
    Misschien moet je je ouders in vertrouwen nemen en ook met hen doorspreken hoe je de toekomst ziet. Dan maak jij hen deelgenoot en dat maakt dat je je misschien zekerder voelt, ook richting vriend.

Sterkte meid!

5. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Dit zijn hele wijze woorden. Dankjewel meiden. Ik ga hier zeker wat mee doen :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geeft niet hoor. komt helemaal niet wrang of egoïstisch over.
    Succes met vertellen en komt vast goed !

Liefs kaatje

7. totje

totje Lid

21 jan 2007
    47
    0
    0
    Als jij voor je kindje wil gaan, moet je dat doen. Wacht niet te lang met het hem te vertellen, dat maakt de situatie maar erger. Of hij houdt van je met zijn kindje in jouw buik of... Tja het blijft natuurlijk moeilijk. Heel veel succes

liefs totje

8. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Lieve meiden,

Er is een soort van kink in de kabel ontstaan...

Ik heb namelijk sinds vanochtend wat lichtkleurig bloedverlies . Ik weet niet wat dit betekent, maar ik ben heel bang voor een beginnende miskraam. :(

Mijn vriend (helemaal opgelucht :( ) is ervan overtuigd dat ik gewoon ongesteld ben geworden en dat de test niet klopte. Aangezien alle symptomen van de afgelopen week, weet ik bijna zeker dat dit niet het geval is. Ik laat hem maar even met die gedachte zitten totdat ik zelf voor 100% weet wat er aan de hand is. Het enige symptoom wat ik nu nog voel zijn gevoelige tepels.

Ohhh... laat dit aub geen miskraam zijn...

Afwachten dus. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs mij

9. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Klinkt heel stom, maar weet je dat ik bij jou verhaal ook hier aandacht! Ik dacht bij mezelf is ze er straks helemaal na veel moeite uit, wilt ze het kindje houden, zal je zien, gaat het mis! Wil je niet bang maken, maar dit schoot wel door mijn hoofd!

Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan! En ookal gaat dit mis, dan nog zou ik als ik jou was heel goed nadenken over wat je daadwerkelijk wilt met of zonder kinderen leven! Je hebt er nu inmiddels iets van geproeft!

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    mijn ex wou ook dat ik een abortus liet doen
    ik kon en wou dat niet
    mijn zoontje is nu 3 en ik heb geen moment spijt gehad
    het is soms zwaar maar als je naar je kindje kijkt weet je waar je het allemaal voor doet

denk goed na over wat jij wilt,je zal dit kindje nooit vergeten
    je zit in een lastige situatie,is er niet iemand anders bij wie jij je verhaal kwijt kan?

sterkte liefs kristy

11. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Oh oh oh, ik word GEK van al die onzekerheden! :(

Sinds een uur of 12 vanmiddag is het bloeden gestopt. Heb nu net 2 minuten geleden weer een test gedaan. Overduidelijk (nog steeds) positief!

Lieve meiden wat denken jullie? Zou ik opgelucht kunnen zijn? Weet iemand toevallig ook wanneer je een beginnende miskraam hebt dat de hoeveelheid hCG in je lichaam al gedaald zal moeten zijn, zodat de test geen of een lichtere positieve test zal moeten geven.

Liefs mij

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoop voor je dat alles goedgaat meid! Maar ik zou NOOIt een abortus doen vanwege me vriend! Ik zou me eigen gevoel volgen. Als hij dat niet accepteren kan, jammer dan! Is dan zijn probleem! Jj moet er mee leven en het gebeurt in jouw lichaam!

SUC6 meid! ;)

Liefs Marjo

13. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Meid meid, wat moeilijk toch allemaal voor je, maar je moet niet bij de pakken neer gaan zitten want, JULLIE kindje is het dubbel en dwars waard dat het bij jullie geboren mag worden. Blijf er voor vechten, nu zal je er erg tegen op zien om het te vertellen aan je vriend, misschien een heel raar en stom idee, maar als jij echt bang bent dat hij door het lint gaat kun je misschien zorgen dat er nog iemand bij je in de buurt is als je het je vriend gaat vertellen? Dat is misschien een rustiger idee voor je. Khoop voot je dat je het kindje niet hoeft te verliezen.

Liefs en veeeeeeeeeeeel sterkte

14. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    De HCG zou met 9 weken nog in je lichaam kunnen zitten, dus met een miskraam heb je niets aan een test!
    Maar een bloeding hoeft niet altijd sprecifiek een miskraam te betekenen hoor! Ik zou even afwachten (wat heel moeilijk is) of even naar de dokter, misschien kan hij je doorverwijzen voor een echo, zeg gewoon dat je echt niet weet wanneer je bevrucht bent, dan kan je een termijn echo krijgen en dan weet je hoe het met je kindje is! Of hij kan je verder helpen, misschien met een bloedtest daaraan kan je wel zien of je HCG gedaald is!

Sterkte!

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Jeetje wat een situatie!
    Hoop voor je dat het geen mk wordt, weet dat het moeilijk is maar blijf rustig.
    En wat ben het volledig eens met de andere meiden, heb er niets meer aan toe te voegen ;)
    Sterkte....

jessica

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

17. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Doodnerveus... :) :)

Hey girls, vanochtend bij ha geweest i.v.m fikse blaasontsteking. Vanmiddag half twee bij vk zijn kijken of ik nog zwanger ben ja of nee. Daarna ga ik naar mijn ouders en ga ik mijn moeder denk ik alles vertellen. Het zal wel even confronterend zijn, zij is namelijk oppasmoeder en vandaag lopen er 4 van die kleine koters rond.

1 ding is zeker (mede dankzij jullie)... mocht ik nog wel zwanger zijn blijft het kindje bij mij. En dan maar afwachten wat mijn vriend doet. Denk eerlijk gezegd niet dat hij mij in de steek laat.

Jullie horen nog van me.

In ieder geval alvast bedankt meiden!

Liefs mij

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Loveu, wens je heel veel sterkte toe en denk dat je er een wijze beslissing bij hebt genomen om even met je mams er over te praten, maar zij zal zeggen dat je het zelf moet beslissen denk, denk goed na voor je beslissingen neemt.

Je neemt zeker de juiste beslissing, heeft je vriend geen psy ? Bij ons krijg je enkel relatine voorgeschreven als je in behandeling bent, je kan eventueel met deze persoon contact opnemen, m'n dochter heeft ook adhd maar moet dit nog niet nemen.

Alles komt wel inorde, de tijd zal raad brengen.
    Veel succes straks, hopelijk is alles nog alles ok met je kleintje

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel veel succes en sterkte toegewenst, hoop dat je wel laat weten of alles goed is?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel veel succes. hoop dat alles nog goed is. zo ja gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap.

liefs kaatje

Deel Deze Pagina