Dubio, wat moet ik doen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LoveU, 7 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Heel veel succes.

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Heel veel succes vanmiddag en ik hoop voor je dat alles nog goed zit!

Goed van je dat je even met iemand er over gaat praten!

3. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Heel veel succes vanmiddag! Het is goed om hier niet alleen mee te blijven zitten! En maar hopen dat alles goed is met de beeb!

4. debbie25

debbie25 Lid

10 apr 2007
    15
    0
    0
    champignon plukster
    gemert
    tja, dat is zeker geen gemakkelijke situatie...
    het lijkt inderdaad dat jij wel graag voor dit kindje wilt gaan,
    meid, denk goed na en volg je hart...
    heel veel succes

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hey LoveU

Hoe was het bij de verloskundige?
    Ik hoop dat je goed nieuws hebt! knap dat je hebt besloten dat je ervoor wilt gaan, dat zal geen makkelijke beslissing voor je geweest zijn.

Groetjes Marie

6. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

2 mrt 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Ja, LoveU heb je al nieuws?

7. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Weinig concreet nieuws nog :(

Heb een verwijsbrief voor de gyn gekregen. Mag maandagmorgen voor een echo. Pfff… er was deze week geen plek meer i.v.m de korte week.

Volgens de vk zou het bloeden met verschillende factoren te maken kunnen hebben, het hoeft in dit geval niet perse een (beginnende) miskraam te zijn. Het bloeden is inmiddels gestopt en ik heb helemaal geen buikpijn/kramp. Sinds gisteren blijk ik een fikse blaasontsteking te hebben, daarnaast ben ik sinds een week aan een kuur voor schimmelinfectie en ik zou iets kunnen hebben geraakt/beschadigd d.m.v de inbrengstaaf. Als ik nog zwanger ben zal ik waarschijnlijk 8 à 9 wkn heen zijn.

Nog steeds afwachten dus, geen zekerheid vóór het weekend jammer genoeg. Weet ook niet zo goed wat ik moet denken. Vanmiddag nog wel iets misselijk, dit ben ik hiervoor ook nog maar 1 dag geweest. Hoop dat het allemaal goed komt.

Liefs mij.

(Dit jaar volledige no-claim van de ziektekosten over 2006 teruggekregen, maar daar hoef ik volgend jaar niet meer op te rekenen, ;) )

8. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou jammer meid, dat je nu nog niets wijzer bent geworden! En dan moet je nog het hele weekend door pfff, probeer positief te blijven, is erg moeilijk ik weet het (heb ook een miskraam meegemaakt, maar ik voelde echt dat het mis zat)!

En was het gesprek met je moeder nog verhelderend en weet je vriend al van je besluit!?

Ik ga weer verder met je afwachten!

9. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    In eerste instantie heb ik hem gewoon laten denken dat ik ongi ben geworden, maar wel voorzichtig laten weten dat ik het eigenlijk wel een beetje jammer vond.

Gisteravond heb ik verteld dat ik een afspraak met de vk heb gemaakt, omdat ik toch bang was dat het om een mk ging en niet een menstruatie, anders was er nooit een positieve test uitgekomen. Nu gaat hij er van uit dat de echo is om te controleren of de baarmoeder weer helemaal schoon is.

Denk dat ik vraag of hij maandag meegaat naar de gyn. En ik laat deze week wel even een paar keer weten dat ik eigenlijk best verdrietig ben met het feit dat het uiteindelijk allemaal vals alarm is geweest. En dat ik dat nooit van mezelf had verwacht. Mocht het maandag allemaal wel heel positief uitpakken, gaat hij er i.i.g niet van uit dat ik er nog steeds achter sta om het weg te laten halen en zal er toch over gepraat moeten worden. Misschien niet helemaal eerlijk van mijn kant, maar ik weet het anders ook niet. Hij gaat er namelijk gewoon al vanuit dat ik het eigenlijk ook niet wil en dat ik emotioneel ben door de hormonen en dat is (volgens hem) straks allemaal wel weer voorbij en dan zal ik ook niet meer begrijpen dat ik zo kon denken. Hij vindt dat ik rationeel moet denken: een foutje... kan gebeuren toch! :(

Mijn moeder zei precies wat jullie ook hebben gezegd, het is van nature niet zo'n prater, maar ze is eigenlijk wel een beetje tegen op abortus. Ze zal me steunen waar ze kan. Ze wilde zelfs al mee naar de gyn, maar dat hoeft van mijn niet.

Heb de hele dag al hoofdpijn, wordt er gek van. Hoop niet dat het een slecht teken is.

10. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Probeer lekker je rust te pakken wanneer dat kan, je loopt nu over van emoties en daar krijg je hoofdpijn van! Zwanger zijn is niet niks hoor, er gebeurd van alles in je buik! Dus ga lekker bankhangen, vroeg slapen of wat dan ook! Maar denk goed aan jezelf dat is nu even het belangrijkste!

Sterkte deze dagen...

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind het vreselijk voor je dat je (nog) niet kunt genieten van je zwangerschap. Ik hoop echt dat als je maandag de echo hebt gehad en je vriend een kloppend hartje ziet dat ie helemaal omturnt.. Ik zal voor je duimen dat t allemaal goed uitpakt, ik wens je iig heel veel succes!

12. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Waaahhh, wie weet hoor ik binnenkort ook bij de november 2007 mama's! :p

Sorry, zal maar niet op de zaken vooruit lopen, maar wilde het er gewoon even uitgooien...

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik wil je veel succes wensen, niets is zo moeilijk als een onmogelijke beslissing moeten nemen.
    Ik weet waar ik over praat.

Misschien is dit ook een teken aan de wand wat betreft je relatie, en misschien leer je wat nieuwe dingen over jezelf, wie zal het zeggen.
    Jij bent de enige op wie je kan vertrouwen als het moeilijk wordt, maar je bent ook verantwoordelijk voor je eigen daden.

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid van de gynaecoloog. Nogmaals veel succes.

14. LoveU

LoveU Lid

7 apr 2007
    31
    0
    0
    Dankjewel jingels.

Heb jij ook iets soortgelijks meegemaakt? Hoe is dit dan afgelopen? Ben heel nieuwsgierig, als je het wilt/kunt vertellen tenminste. Zo niet, alle begrip.

Jij ook heel veel succes met de laatste lootjes.

Liefs

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb de 2 de zwangerschap ook door de pil heen gehad en heb de hele dag gehuild toen ik van de gynocoloog kwam, was een verschiet reactie denk. Had net m'n grootvader afgegeven een uurtje voordien we het nieuws kregen.
    Maar de gynocoloog zei dat ik er eerst maar eens 14 dagen over moest nadenken en als ik het niet verder wenste te zetten dat ik mocht langs komen.
    Nou ben ik blij geweest dat we het even mochten laten bezinken en bijpraten.
    We waren na 14 dagen zo van als het nu maar een meisje is dan , het heeft een hele zware zwangerschap geweest maar we hebben een bloem van een dochter. We hebben haar zoë genoemd, we vonden het een toepasselijke naam voor haar.
    Ze is nu echt een hele lieve schat die ik nooit van m'n leven nog zou willen missen.

Verder wens ik je veel succes en kleed een mooi in voor je vriend en laat je gevoelens zien, niet dat hij valse hoop heeft.
    Dit is een oordeel van moedernatuur, zo hebben wij het ook begrepen en zijn blij dat we die kans hebben gekregen.

16. devilangel

6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    heej meid
    wat een naar verhaal krijg het er koud van
    maar ik zou er goed over nadenken wat je wel en niet wil
    en niet overhaast beslissen wnat daar bereik je niks mee
    je krijgt er spijt van denk ik het is wel iest dat in je groeit
    en waar je van gaat houden :oops: .

TIP:denk goed na wat je wil okeej meid sterkte ermee en hopen dat het goed mag komen dat je vriend ook dit kindje wil

groetjes patricia

17. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hej LoveU
    Zit even mee te lezen met je verhaal en pink een traantje weg.. Ik hoop zo erg voor jou dat het nog goed is!
    Heel veel sterkte gewenst mogen bij de gyn, en ook met je relatie. Voor alle problemen komt een oplossing! Een kindje neem je niet.. die krijg je.
    Kop op meid, wees sterk en heb vertrouwen!

Dikke knuf van Ma2Be!

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej LoveU.

Ik wil je in iedere geval veel succes wensen! En veel succes maandag bij de gyn!

Dikke KuZzzz

19. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik wil je even sterkte wensen morgen!
    Ik hoop dat alles goed zal zijn en dat je er uit kunt komen met je vriend!
    Liefs

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    LoveU

Veel sterkte morgen.

Deel Deze Pagina