Dubio, wat moet ik doen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LoveU, 7 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Meis,wat balen zeg!Veel sterkte en als je er helemaal klaar voor bent,zou ik toch even met je vriend hierover rustig praten.Misschien dat hij er over een tijdje dan ook helemaal klaar voor is!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Balen LoveU

Veel sterkte!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje LoveU. ben je er voor je zelf eindelijk uit gebeurd er dit.. vind het echt k*t voor je.. zou idd wel goed gaan nadenken over je kinderwens en het hier met je vriend over hebben..

Liefs kaatje

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ze heeft een miskraam gehad!

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    LoveU: heel veel sterkte. En praat er toch nog goed met je vriend over, vertel hem gewoon hoe het voor jou was etc.
    Misschien is hij zo "tegen" geworden door negatieve ervaringen in zijn vorige relatie; jij weet hoe dat gelopen is neem ik aan? Misschien voelde hij zich op de 2e plaats gezet of kon hij er gewoon moeilijk mee omgaan. (als gevolg van zijn adhd?).
    Iets wat uit liefde wordt gemaakt, kan toch nooit verkeerd zijn? Het is misschien toch een soort angst om de controle over het leven te verliezen.
    Dus gewoon veel erover praten en toch misschien voorzichtig opperen dat je in de toekomst misschien toch wel een kindje wilt.
    Mocht hij echt definitief geen kinderen willen, dan moet je toch bedenken wat voor jou belangrijk is in de toekomst.
    Ben je bijvoorbeeld bereid om je kinderwens opzij te zetten of zou het op den duur tussen jullie in komen te staan.
    Je bent nog jong, dus je hebt nog wel even de tijd.
    Succes!

liefs Nikkie

7. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    wat vreselijk voor je in wil je heel veel sterkte wensen

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Heel veel sterkte meissie.

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik wou eerst niet reageren, maar 'balen' vind ik wel een rare uitdrukking voor een miskraam.

Heel veel sterkte meis, ik hoop dat jullie er met z'n tweetjes uitkomen. Neem de tijd om het goed tre verwerken en praat er goed over, ook met je vriend, hij moet weten wat jij nu voelt en doormaakt.

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh :oops: had het niet gezien.

Heel veel sterkte meid...

11. Niet meer actief

LoveU, wat een vreselijke tijd voor je! Ik wens je heel veel sterkte en bovenal wens ik je toe dat je jouw gevoelens eerlijk met je vriend kunt delen, wie weet verandert hij wel van mening nu hij weet dat je graag een kindje zou willen hebben. Ik gun het je in ieder geval van harte meid.

Liefs, Indigo

Deel Deze Pagina